  • Data: 2009-07-05 09:54:22
    Temat: Re: starzenie się opon
    Od: "All" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Easy" w news:h2octc$ph4$1@news.dialog.net.pl...
    /.../

    Wiem, że nie jesteś w nastroju do żartów - w końcu tragedia musnęła
    kogoś blisko Ciebie. Z drugiej strony wiadomo, ze kostrucha czuwa
    nad każdym z nas jakoś bardziej chyba, niz nad pasażerami samolotów.
    Oddajemy więc hołd poległym w bitwie zwanej życiem, i żyjemy dalej.
    Jak kto potrafi...

    > zwykła babska ciekawosc... ale przepraszam, juz wiecej nie bede taka
    > ciekawska....

    Nie przepraszaj i nie rezygnuj z ciekawości. To jeden z napędów...:)
    Mój też oczywiście. I oby nigdy nie zgasł.

    Natomiast wiem już, ze "babska ciekawość" - jak piszesz - objawia
    się między innymi ... czterema znakami zapytania :)).
    OK. Przyjmuję do wiadomości.

    > Easy

    All
    KLE pińcet z chorongiefkom