  • 21. Data: 2014-08-22 11:06:36
    Temat: Re: (nie taki) stary laptop - sie wylaczyl
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-08-22 10:32, BQB pisze:

    > Laptop na gwarancji jeszcze? Jak tak, to zgłaszasz do Della i do
    > Ciebie przyjeżdża serwis. Jak nie, to jak już będziesz go rozkręcał,
    > to wyciągnij i włóż procka, oraz odepnij "bateryjkę" podtrzymującą
    > zegar i bios (o ile się da).

    I obejrzyj układ kontrolera klawiatury :) u mnie był widocznie przysmażony.
    Była okazja obejrzeć bo trzeba klawiaturę i cały palmrest ściągać aby
    dysk wyciągnąć. Przegięli z tym dellem (Inspirion n5cośtam, dysk pod
    lewym nadgarstkiem)

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2014-08-22 13:03:20
    Temat: Re: stary laptop - wymiana procesora
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > No to albo masz jednak coś zatkane kurzem albo wiatraki kręcą się zbyt
    > wolno.

    Albo uciekł czynnik z hot-pipe.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 23. Data: 2014-08-22 14:08:07
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 22.08.2014 o 11:06, Irokez pisze:

> [...]
    > Była okazja obejrzeć bo trzeba klawiaturę i cały palmrest ściągać aby
    > dysk wyciągnąć. Przegięli z tym dellem (Inspirion n5cośtam, dysk pod

    n5050 - dysk pod prawym nadgarstkiem ;)
    wiem, bo wymienialem hdd
    dodawalem ram
    nosz za kazdym razem rozbieranie na detale ;)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 24. Data: 2014-08-22 14:08:32
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 22.08.2014 o 10:32, BQB pisze:

> [...]
    > przyjeżdża serwis. Jak nie, to jak już będziesz go rozkręcał, to
    > wyciągnij i włóż procka, oraz odepnij "bateryjkę" podtrzymującą zegar i

    Bede siebawil. Poki co delektuje sie zyciem bez laptopa ;)

  • 25. Data: 2014-08-22 14:30:29
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-08-18 12:50, BQB pisze:
    > Mam starego laptopa gericom, ostatnio zaczął się wyłączać (odcinać
    > zasilanie) podczas pracy, podejrzewam, że procek się zbytnio przegrzewa.
    > Jest w nim procek pentium 4 2A GHz/512/400/1,5V SL5YR, na jaki inny
    > można go wymienić - może być nawet nieco wolniejszy, byle mniej się
    > grzał? Temperatur nie sprawdzę, bo reinstalowałem na nim system i
    > podczas instalacji systemu się wyłączył i teraz nie zdąży się
    > zainstalować przed wyłączeniem.

    Układ chłodzenia przepłukany - jest o wiele lepiej, syfu w środku jednak
    trochę było, a nie było go widać. Mimo wszystko chciałbym tą grzałkę
    wymienić, tylko na co?
    BTW, w laptopie przy złączu mini PCI są mikro przełączniki, podejrzewam,
    że od częstotliwości i napięć, w jaki sposób dowiedzieć się, jakie
    pozycje są do czego?