  • Data: 2016-04-02 15:11:27
    Temat: Re: stan kolekcjonerski :)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnnft3gn.chs.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > kanale przemawia Breżniew. Na drugim retransmisja przemówienia Breżniewa.
    > Na trzecim -- Breżniew coś mówi. Przełączasz na czwarty, a tam jakiś
    > czekista grozi palcem i mówi "ja ci przełączę!".

    A jeszcze problem, że mają wiele stref czasowych i w każdej program miał być
    o tej samej godzinie, jakoś tak, więc magnetowidy robiły swoje, satelity
    kręciły antenami i czasami przekręciły źle... Ostatecznie, mając dobrą
    antenę mógłbym się tumaczyć "Towarzyszu, ale ja szukam powtórki przemówienia
    Breżniewa, dlatego przełaczam..." :))

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.