  • 31. Data: 2009-04-02 18:39:10
    Temat: Re: stal nierdzewna gdzie ?wawa
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Akarm pisze:
    > Arni napisał(a)
    >
    > Równie dobrze można w takim razie rozmawiać tutaj o jakości pieczywa,
    > czy obuwiu wizytowym. Dokładnie tak samo jak o stali. Zresztą były juz

    rozumiem ze z tych butów zrobisz częsc do motocykla? No tak, sa ze
    skóry wiec potniesz je na frędzle.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 32. Data: 2009-04-02 20:05:39
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 2 Kwi, 20:32, "Akarm" <a...@w...pl> wrote:
    > wielu upośledzonych zabiera w takiej dyskusji głos
    > Skąd się tylu niedorozwojów bierze? :(

    Ty, widzę, masz jakiś problem z upośledzeniami i niedorozwojem? Weź
    się rozejrzyj - na pewno znajdziesz jakieś przedszkole integracyjne w
    okolicy. Popatrzysz troszkę na dzieci, pouczysz się i ci przejdzie.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 33. Data: 2009-04-02 20:11:13
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > rozumiem ze z tych butów zrobisz częsc do motocykla? No tak, sa ze
    > skóry wiec potniesz je na frędzle.

    Zostaw. Jemu pewnie nawet nie przyszlo do glowy ze z preta mozna
    wytoczyc/pospawac/dociac cos do motocykla. On ma motocykl i wie gdzie
    sie leje paliwo. Tacy tez maja prawo zyc.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 34. Data: 2009-04-02 20:19:34
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kuczu pisze:

    > Zostaw. Jemu pewnie nawet nie przyszlo do glowy ze z preta mozna
    > wytoczyc/pospawac/dociac cos do motocykla. On ma motocykl i wie gdzie
    > sie leje paliwo. Tacy tez maja prawo zyc.

    chyba wiem w czym problem. Tak to jest jak sie jezdzi na plastiku :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 35. Data: 2009-04-02 20:36:10
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > chyba wiem w czym problem. Tak to jest jak sie jezdzi na plastiku :)

    Nie, tak to bywa gdy sie jest technicznym dyletantem a w domu kobieta
    wbija gwozdzie bo ma wieksze cochones :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 36. Data: 2009-04-02 21:01:35
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Kuczu napisał(a)
    > Nie, tak to bywa gdy sie jest technicznym dyletantem a w domu kobieta
    > wbija gwozdzie bo ma wieksze cochones :)

    Powtórzę: były juz dyskusje o remoncie kaloryferów, kursach na prawo jazdy
    kat. B, programach
    pocztowych, spamie, itd, itp. Przypomnę, że nazwa grupy brzmi
    "pl.rec.motocykle".
    Mam po prostu dosyć matołów, co nie potrafią zrozumieć podstawowych pojęć.
    A ilość tych niedorozwojów powiększa się w dużym tempie.

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 37. Data: 2009-04-02 21:15:35
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Akarm wrote:
> [...]
    > jazdy kat. B, programach
    > pocztowych, spamie, itd, itp. Przypomnę, że nazwa grupy brzmi

    A to ze masz czegos dosc jest zgodne z tematyka grupy? Pytamboniewiem ;)
    I o olejach, o olejach samochodowych jeszcze bylo.
    Wyluzuj.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 38. Data: 2009-04-02 21:23:17
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Akarm pisze:

    > Mam po prostu dosyć matołów

    Jestem ciekaw co czujesz gdy patrzysz rano na swoje odbicie w lustrze :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 39. Data: 2009-04-03 07:20:54
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Jestem ciekaw co czujesz gdy patrzysz rano na swoje odbicie w lustrze :)

    Kuczu uważaj, bo to jest NTG :/

    pozdr.
    Mystik

  • 40. Data: 2009-04-03 10:18:13
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości news:gr207c$ai4$1@news.onet.pl...
    > Elou!
    > "de Fresz" wrote in message

    [ciach]

    > UWAGA!!!! Sebastian ma racje. EOT.

    Pfi, że też tego jeszcze do FAQu nie wstawiliście (:

    --
    Jasio
    vfr vx etz