  • Data: 2011-08-04 05:57:21
    Temat: Re: stacjonarka oferta katastrofa
    Od: "wk" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j1cc27$bpc$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "wk" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Moze tez byc Era Firmowa (teraz: "Taryfa Firmowa" sieci T-Mobile) za
    > 12,30 - bez linii TPSA

    Wygląda nieźle. Tylko potrzeba wtedy podwójnej bramki GSM żeby to wszystko
    jakoś podłączyć i skonfigurować dla sieci kilku telefonów stacjonarnych.

    > A to nie jest sprzeczne z jakims tam punktem regulaminu (abstrahuje od
    > kwestii wykrywalnosciowo-dowodowych)?

    W sumie nie sprawdzałem, ale wewnątrz firmy chyba nie jest sprzeczne. Co
    innego gdybyś wypuszczał przez karte Play ruch spoza firmy. Tak mi sie
    wydaje...

    pozdrawiam, wk