  • Data: 2014-01-26 00:06:41
    Temat: Re: stacja pogodowa - wiele wyswietlaczy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...com> wrote in message
    news:40e8cefd-5f21-470e-8708-cd051fe863a2@googlegrou
    ps.com...

    > Pszemol nie pierdol. Kilka godzin temu pisałeś coś innego.
    > Ja wiem że człowiek to nie krowa i może zmienić zdanie.
    > Ale w takiej sytuacji wypadało by publicznie wycofać z tego
    > co wcześniej twierdziłeś.

    Nie pisałem nic innego - dalej uważam że wyrafinowana stacja
    pogodowa u mnie w domu jest niepotrzebna.

    Ale - tu uważaj - nie dlatego że nie interesuje mnie pogoda
    czy temperatura/wilgotność na zewnątrz tylko dlatego że jest
    ta informacja dostępna łatwo na ekranie mojego smarfona
    który ją mi znajdzie w internecie albo przedstawi na appku
    pogodowym. A to że jest to informacja z innej części miasta
    i różni się od tego co mam za oknem o 2 stopnie nie ma znaczenia.