  • Data: 2014-01-25 03:06:13
    Temat: Re: stacja pogodowa - wiele wyswietlaczy
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zmieniaj tematu. Chleb i woda to nie ta grupa. Idź na kuchnie to Cie jedna taka
    uświadomi w kwestii chleba i wody. Co się kryje pod " itp" takie było pytanie. Co
    jeszcze chcesz mierzyć? To grupa techniczna i odpowiedzi powinny być jednoznaczne a
    nie jakieś itp.

    nie zmieniam tematu, bo go nie było. Zadajesz głupie pytania "po co
    komu..." w dodatku argumentując, że to do życia niepotrzebne. Więc -
    głupie pytanie - głupia odpowiedź.

    Jak byś czytał, zamiast zadawać głupie pytania, to byś wiedział, co jest
    "itp" poza temperaturą.
    W najtańszych stacjach to jest wilgotność, ciśnienie, ze wskazaniem
    trendów. Ta stacja którą ja kupiłem podaje też prognozę pogody, czas z
    DCF, fazy księżyca, kalendarz.

    Dyskusja, czy komuś do życia jest potrzebna informacja o ciśnieniu czy
    wilgotności jest zaś durna.