  • Data: 2010-07-05 19:19:44
    Temat: Re: stacja pogodowa dla bloku
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-05 15:32 Marcin Sroczyk napisał(a):

    > Jeżeli mieszkańcy mogą odczytywać dane przez internet, to może konto
    > na Wunderground + program WUHU + zgodna z nim stacja pogody (ja
    > posiadam WS-2300). Wadą jest konieczność użycia komputera do
    > odbierania danych, ew. można spróbować użyć do tego terminala HP serii
    > t5000 z zainstalowanym WinXP.

    Czy do odbierania pogody wystarczy zwykła przeglądarka www?
    No to nie widzę problemu aby do pokazywania zaprząc najtańszą nawigację
    z Biedronki (200 zł? a na pokładzie kolorowy ekran dotykowy i procesor
    ARM) z włożoną kartą SD WiFi. Trochę pracy przy przystosowywaniu
    pierwszego egzemplarza takiego "wyświetlacza" i już. A i tak większość
    chętnych pozostanie przy opcji oglądania pogody przez własny komputer.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/