    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ssd a truecrypt
    Date: Fri, 20 Jul 2012 14:24:28 +0200
    Sender: p...@g...com
    <jtqvu1$cve$1@inews.gazeta.pl> <jtr61u$co9$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <ju3ttg$fu5$1@inews.gazeta.pl>
    <t9tit4ftiqcb$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <s...@g...mierzwiak.com>

    Dnia 19 Jul 2012 08:19:58 +0200, januszek napisał(a):

    > Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Przemku, ja proponuję aby każdy kto zadaje takie pytania odpalił sobie
    > diskmon.exe z pakietu Sysinternals Tools i na własne oczy zobaczył, jak
    > często system korzysta z dysków w czasie normalnej pracy (czyli nie
    > kiedy startuje system albo aplikacja) :)

    Pakiet narzędzi od Sysinternals mam. Zastanawiam się tylko, kiedy natrafię
    na moment, w którym będę mógł poudawać normalną pracę typowego użytkownika.
    Na razie mam taką żonglerkę pojektami, że zestawu Creative Suite już nawet
    nie zamykam. ;D

    [ Jeśli na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyciąga ]
    [ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go ]
    [ z 400 złotych - to musi to być żona. (JoeMonster.org) ]