  • 1. Data: 2011-04-14 09:41:53
    Temat: sruby nierdzewne [wawer]
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    szukam srub z nierdzewki - kiedys zanabywalem
    w wawrze kolo wiaduktu, ale buda znikla(zniknela?).
    macie jakis namiar w tych okolicach (wewer-->otwock)?
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-04-14 10:13:26
    Temat: Re: sruby nierdzewne [wawer]
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Przy fieldorfa rog ostrobramskiej. Sklep ze srubami, obok sa jakies
    ogrodnicze rzeczy. Ale nie polecam, bo ceny maja z jakiegos ekstremalnego
    kosmosu za byle pierdole.

    Jak chcesz tego kupic wiecej i bez cisnienia to polecam tego goscia
    0

    pzdr
    Tmek

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:io6fh0$v49$1@news.onet.pl

  • 3. Data: 2011-04-14 10:17:22
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-14 12:13, Tmek pisze:
> [...]
    > ekstremalnego kosmosu za byle pierdole.
    >
    > Jak chcesz tego kupic wiecej i bez cisnienia to polecam tego goscia
    0

    wlasnie potrzebuje tylko pare sztuk.. do stelaza
    moze tak bardzo nie skroja...
    dzieki

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 4. Data: 2011-04-14 10:19:11
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Z tych wiekszych, w zasadzie tez kolo otwocka tylko po drugiej strone wisly
    http://www.asmet.com.pl/kontakt.htm
    http://www.kastal-sklep.com.pl/kontakt.php

  • 5. Data: 2011-04-14 12:14:22
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "sowa" napisał w wiadomości news:io6hjh$v49$2@news.onet.pl...

    0

    > wlasnie potrzebuje tylko pare sztuk.. do stelaza
    > moze tak bardzo nie skroja...
    > dzieki

    Wysyłka nie bardzo się opłaca. I na każdej sztuce parę groszy zarabia, więc
    jeśli znajdziesz lokalny sklep to dostaniesz sporo taniej.
    Ja, dopóki nie zajrzałem do sklepu ze śrubkami nierdzewnymi, też sądziłem,
    że kupując w phu_oman robię dobry interes.

    Wiem, że nie pomogłem, ale próbowałem.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 6. Data: 2011-04-14 12:38:10
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

  • 7. Data: 2011-04-14 12:52:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wiec jedyna zaleta jest dostepnosc od razu, jesli maja. Cena na pewno nie,
    > bo jesli za kilka srubek na krzyz wychodzi im xdziesiat zlotych to

    No w tym problem, że phu_oman ma śrubki i nakrętki tylko w zestawach i
    drożej.
    Ale fakt, nie każdy ma blisko sklep z konfekcją nierdzewną w pobliżu.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 8. Data: 2011-04-15 06:56:32
    Od: "Marcin \"bydle\" Szwarc" <x...@s...o2.pl>

    "sowa" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > witam,
    > szukam srub z nierdzewki - kiedys zanabywalem
    > w wawrze kolo wiaduktu, ale buda znikla(zniknela?).
    > macie jakis namiar w tych okolicach (wewer-->otwock)?

    Na Grochowskiej na przeciw King Cross Praga jest zdaje sie ciagle sklep ze
    srubami. Dodatkowo np. w Falenicy przy bazarku jest buda w ktorej mozna
    dostac wszelkiem masci narzedzia, sruby, srubki i inne szpeje - moze tam
    maja? Niestety nigdy nie interesowalem sie srubami z nierdzewki wiec nie
    wiem...

    bydle

  • 9. Data: 2011-04-15 08:01:07
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Marcin "bydle" Szwarc" <x...@s...o2.pl>
    napisał w wiadomości news:io8q70$n8q$1@inews.gazeta.pl
> [...]
    > masci narzedzia, sruby, srubki i inne szpeje - moze tam
    > maja? Niestety nigdy nie interesowalem sie srubami z

    Na przeciwko jest, tylko teraz przeniesli sie na tyly budynku. I nie maja
    nierdzewki.

    Tmek

  • 10. Data: 2011-04-15 11:36:34
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-15 08:56, Marcin "bydle" Szwarc pisze:

    > Dodatkowo np. w Falenicy przy bazarku jest buda w ktorej
    > mozna dostac wszelkiem masci narzedzia, sruby, srubki i inne szpeje -

    niestety tylko czarne...
    dzieki
    --
    pozdrawiam serdecznie