  • 11. Data: 2009-04-05 09:17:55
    Temat: Re: spv
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 5 Apr 2009 09:33:28 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Zdecydowanie GPS (AGPS może być) i bank danych tak. Fotopstryk też by się
    > przydał, VGA wystarczy. Preferowany slider, alternatywnie qwerty. Macalny
    > ekran mile widziany. Radio może być, 3G także.

    Nie podałeś jeszcze jaki budżet - póki co wychodzi HTC Hermes (HTC TyTN,
    MDA Vario II)
    Ceny na alledrogo w okolicach 500 zł

    > No i jak najpojemniejsza bateria.

    No tu wypadałoby dołożyć jakieś 150 zł do HTC Kaiser, choć Hermes duźo
    gorszy nie jest. Ale Kaiser to jedna z lepszych zabawek jakie kiedykolwiek
    zrobiono.

    tak. Ale to było Windows 3.1

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 12. Data: 2009-04-05 16:30:59
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > to jest HTC Artemis, bardzo dobre urządzenie, dobrze wykonane i
    > mające w zasadzie wszystko poza 3G. Obsługuje EDGE.
    > Ściąg jakiś dobry rom WM6.1 z Xda developers i będzie bardzo ładnie
    > chodziło
    > Tyle... że Artemis nie jest sliderem.
    > Chyba pomyliłeś z e650 - to jest faktycznie slider z Windows Mobile
    > standard, całkiem sympatyczny telefonik, choć starawy i bez 3G

    Sprawdziłem i nie, nie pomyliłem: SPV M650 ma na obudowie i jest to slider.
    Salon Orange.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 13. Data: 2009-04-05 17:37:51
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Nie podałeś jeszcze jaki budżet

    Bo to na razie przymiarki, choć przyznam że coraz bardziej mnie kuszą WM
    smartfony.

    *Pełny* Windows na N95?

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 14. Data: 2009-04-05 19:17:13
    Od: TGor <g...@w...peel>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > *Pełny* Windows na N95?

    Pogóglaj. Ogólnie klapa (sztuka dla sztuki) a byli tacy, co goscia
    wyśmiali. No bo to tak, jakbyś się chwalił, że na Linuxie odpaliłeś
    Windows Commandera (jedno i drugie szło na emulatorze).

    TG

  • 15. Data: 2009-04-05 19:35:36
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Sun, 5 Apr 2009 18:30:59 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Sprawdziłem i nie, nie pomyliłem: SPV M650 ma na obudowie i jest to slider.
    > Salon Orange.

    Rozsuwałeś? Czy po prostu z wyglądu Ci pasuje? Bo M650 czyli HTC Artemis
    *NIE* jest sliderem.

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 16. Data: 2009-04-06 19:13:35
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Danny ni au koto ha itsumo tanosii

    > Rozsuwałeś?

    Nie.

    > Czy po prostu z wyglądu Ci pasuje?

    O dokładnie. Pewnie ma macalny wyświetlacz, który uzupełnia klawiaturę
    fizyczną. Jakoś mi się zapomniało o tym.

    > Bo M650 czyli HTC
    > Artemis *NIE* jest sliderem.

    Hmmmm.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 17. Data: 2009-04-06 19:41:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 6 Apr 2009 21:13:35 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Hmmmm.

    Uściślijmy, to jest HTC Artemis czyli m650:
    http://files.mgsm.pl/phones/spv_m650/01.jpg
    To zdecydowanie NIE jest slider i ma Windows Mobile Professional z ekranem
    dotykowym

    to jest HTC Vox czyli e650
    http://www.prupert.co.uk/wp-content/uploads/2008/11/
    spv_e650.jpg
    to JEST slider, ma Windows Mobile Standard, czyli bez ekranu dotykowego

    Inne możliwe slidery to M3000 (Wizard) i M3100 (Hermes).
    Kaiser już był sprzedawany pod marką HTC. Wings równiez nie był sprzedawany
    jako HTC.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 18. Data: 2009-04-07 17:33:31
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

> [...]

    > http://files.mgsm.pl/phones/spv_m650/01.jpg
    > To zdecydowanie NIE jest slider i ma Windows Mobile Professional z

    No i ten ekran wprowadził mnie w błąd :-/

> [...]
    spv_e650.jpg
    > to JEST slider, ma Windows Mobile Standard, czyli bez ekranu

    W sumie bardziejsze określenie to byłoby 'slider qwerty'.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 19. Data: 2009-05-19 15:42:20
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > to jest HTC.

    Wprowadzasz ludzi w błąd, dziś widziałem w jednym salonie Orange w ofercie
    (wisiały na ścianie): SPV M650 i HTC Touch Dual => To muszą być różne
    firmy --> ;-> <--

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D