  • 1. Data: 2011-03-30 14:44:03
    Temat: sprzet z usa 110 v
    Od: bartek <b...@...pl>

    witam
    zamowilam sobie lampe uv do paznokci z usa na 110v,
    niestety podlaczylam ja do naszego gniazda uzywajac tylko przejsciowki

    lampa dzialala 30 sekund po czym sie wylaczyla...

    spiepszylam sprawe czy bede mogla np kupic teraz transformator z 240 na
    110 i powinno dzialac?
    jezeli nie to czy droga jest naprawa ?gdzie to mozna zrobic ?

    pozdrawiam
    dominika

  • 2. Data: 2011-03-30 14:52:09
    Temat: Re: sprzet z usa 110 v
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@N...SPAM.spammers.com>

    W dniu 2011-03-30 16:44, bartek pisze:
> [...]
    > 110 i powinno dzialac?
    > jezeli nie to czy droga jest naprawa ?gdzie to mozna zrobic ?

    Zależy co się zepsuło. Z drugiej strony, mądra jesteś teraz? Trzeba było
    przeczytać na urządzeniu jakie ma napięcie zasilania i w porę zaopatrzyć
    się w odpowiedni zasilacz.

  • 3. Data: 2011-03-30 14:53:37
    Od: bartek <b...@...pl>

    > Zależy co się zepsuło. Z drugiej strony, mądra jesteś teraz? Trzeba było
    > przeczytać na urządzeniu jakie ma napięcie zasilania i w porę zaopatrzyć
    > się w odpowiedni zasilacz.

    no niestety bylam tak zaafiszowana lampa ze nawet o tym nie pomyslalam...
    bezpiecznik caly

    takze jakby bylo cos nie tak to powinien bezpiecznik 1 co strzelic ?
    wiec moze po podlaczeniu teraz transformatora bedzie dzialac?
    czy nie ma opcji ?
    droga naprawa teraz takiej lampy bedize?

  • 4. Data: 2011-03-30 15:13:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Zależy co się zepsuło. Z drugiej strony, mądra jesteś teraz? Trzeba było
    > przeczytać na urządzeniu jakie ma napięcie zasilania i w porę zaopatrzyć
    > się w odpowiedni zasilacz.

    Jest jeszcze nadzieja, że nie było wprost napisane, że nie wolno połączać
    do gdniazdka z 230V (220V, 240V...). Wtedy można zatrudnić prawnika z USA
    i wyprocesować u producenta odszkodowanie za straty moralne związane
    z niemożnością zrobienia czegoś z paznokciami (nie wiem co się taką lampą
    z nimi robi).

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2011-03-30 15:16:43
    Temat: Re: sprzet z usa 110 v [OT]
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    bartek denied rebel lies:

    > no niestety bylam tak zaafiszowana lampa ze nawet o tym nie
    > pomyslalam... bezpiecznik caly

    Przepraszam, że kompletnie nie na temat, ale jakoś nie mogę: że co
    byłaś zrobiona tą lampą?

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Thank gods for MetallicA
    (::) (::)|

  • 6. Data: 2011-03-30 15:20:15
    Od: bartek <b...@...pl>

> [...]
    > i wyprocesować u producenta odszkodowanie za straty moralne związane
    > z niemożnością zrobienia czegoś z paznokciami (nie wiem co się taką lampą

    niewazne

    chodzi mi tylko o to czy jest szansa ze jeszcze po uzyciu transformatora
    bedzie dzialac ?
    czy raczej jak podzialala, przestala a bezpiecznik nie ruszony to juz
    po lampie ?

  • 7. Data: 2011-03-30 15:33:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    pan bartek napisał:

    > niewazne

    Ważne. Bardzo ważne.

    > chodzi mi tylko o to czy jest szansa ze jeszcze po uzyciu transformatora
    > bedzie dzialac ?
    > czy raczej jak podzialala, przestala a bezpiecznik nie ruszony to juz
    > po lampie ?

    To się okaże, jak prawnik zleci kilka niezależnych ekspertyz w NIST,
    NASA i pewnie w czymś jeszcze.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2011-03-30 15:44:46
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości
    > chodzi mi tylko o to czy jest szansa ze jeszcze po uzyciu transformatora
    > bedzie dzialac ?

    50% szansa jest zawsze. Albo zadziała, albo nie.

    Włącz na 230V, sprawdź. Może ma jakieś zabezpieczenie i ono zadziałało

  • 9. Data: 2011-03-30 15:47:08
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    > droga naprawa teraz takiej lampy bedize?

    Kup nową. Nie chcesz powiedzieć co to za cudak i o naprawę pytasz?
    Możemy ci naprawić za $999999

  • 10. Data: 2011-03-30 15:48:58
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-30 17:44, .sp pisze:

    > Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 50% szansa jest zawsze. Albo zadziała, albo nie.
    >
    > Włącz na 230V, sprawdź. Może ma jakieś zabezpieczenie i ono zadziałało
    na 230 v nie dziala, bezpiecznik nie strzelil
    czekam na konwenter moze cos z tego wyjdzie
    mimo wszystko dziekuje