  • Date: Wed, 05 May 2010 20:35:00 +0200
    From: Piotr Jurczak <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedawane auta.
    <4bdbfa40$0$19183$65785112@news.neostrada.pl> <hrgtta$epr$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <hrh0dt$ldr$1@news.onet.pl>
    <4bdc1420$1@news.home.net.pl> <hrh4ov$2e2$1@news.onet.pl>
    <4bdc2949$1@news.home.net.pl> <hrhccq$ldc$1@news.onet.pl>
    <4bdc4e27$1@news.home.net.pl> <hrhjm8$6r6$1@news.onet.pl>
    <4bdc5430$1@news.home.net.pl> <hrhm3h$c4h$1@news.onet.pl>
    <4bddb220$1@news.home.net.pl> <hrkd6q$79a$1@news.onet.pl>
    <hrm159$irp$1@news.onet.pl> <hrm3g4$o0g$1@news.onet.pl>
    <hrmb68$deb$1@news.onet.pl> <hrmcfj$gj9$1@news.onet.pl>
    <hrmcqf$hbg$1@news.onet.pl> <hrmgoo$1h1$1@news.onet.pl>
    <hrojh6$i4$1@news.onet.pl> <hrq2vv$db4$1@news.onet.pl>
    <hrr3b4$4kc$1@news.onet.pl> <4be130e9$1@news.home.net.pl>
    <hrs84b$n9u$1@news.onet.pl> <4be1ad22$1@news.home.net.pl>
    <hrscet$ar9$1@news.onet.pl>

    > Naprawde wydaje ci się że oszczędza się na bajtach aż tak? Wsadzi sie 64
    > bity pojemności i nie wykrecisz. Na każda dresiarską metode na licznik
    > elektroniczny można znaleźć rozwiązanie w cenie paru centów. Tylko nikt
    > tego nie robi z jakiejś przyczyny.

    > Bo tak wygląda "technika" samochodowa. Składa się głównie z
    > trzyliterowych skrótów i sterty certyfikatów a w środku gówno pisane
    > przez studentów (wiem, bo znam jednego który robi w tej dziedzinie i tak
    > to między innymi wygląda, choć oczywiście nie zawsze).

    Już pisałem o stopniu skomplikowania, potwierdzasz tylko moje słowa

    > Poczytaj o problemach łazików marsjańskich. I co, mamy na marsa wysyłać
    > komputery mechaniczne? Z resztą identyczne argumenty miało całe stado
    > zwolennikow bryczek kiedy pojawialy się samochody. Zawsze bardziej
    > zawodne od konia.

    Ja nie jeżdzę łazikiem, pojazdem prototypowym, chcę mieć niezawodne
    urządzenie (samochód) na którym mogę polegać.
    Miałem taki: Astra I, nie zawiódł mnie, a nawet jeśli miał awarię w
    trasie to dało się nim dojechać w bezpieczne miejsce, bez użycia
    serwisu. Argument o bryczkach traktuję humorystycznie, lepsze argumenty
    trzymasz pewnie na koniec.

    > Jesli uważasz, że nie chcesz płacić podatków to po prostu wyjedź albo
    > zakop się. Jesli uważasz, że panstwo powinno scigać złodzieja który
    > okradł Ci sklep to po prostu go nie otwieraj. Itd. Brak mi słowa zeby
    > okreslić ten twój argument odpowiendio dosadnie.

    Im dalej tym argumenty lepsze, niedługo pewnie będzie coś o cyklistach i
    masonach.

    > Pewno, tępe blondynki do garów, nie zeby im ktoś pomagał w takich
    > skomplikowanych sprawach jak ocena techniczna samochodu. A już na pewno
    > nie producent, każdy maczo czuje się dopiero wtedy dobrze, kiedy ocenia
    > przebieg po smaku oleju prosto z miski a nie po liczniku, przeciez każdy
    > maczo wie że nie da się go zrobić dobrze "na chłopski rozum".
    Czytaj ze zrozumieniem, nie zaperzaj się, wyluzuj, przeczytaj jeszcze
    raz, zastanów się, a potem pisz. Tak a propo blondynek sam ją wysyłasz
    na giełdę żeby Ci kupiła coś fajnego, a potem narzekasz że przyniosła
    wraka, ale w ładnym różowym kolorze. Ja piszę żeby zajmować się tym na
    czym się znasz, a jeśli nie to jak pisał pewien fotograf "Zatrudnij
    fachowca albo idź gdzie możesz kupić używany sprawdzony samochód na
    gwarancji.