  • Data: 2010-05-03 16:12:12
    Temat: Re: sprzedawane auta.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 May 2010 11:49:54 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    > I myślisz, że nikt go tam nie znajdzie?
    > Pogadaj sobie z czołowymi tunerami od programów, to Ci opowiedzą
    > jakie zabezpieczenia są w ECU i ile trwa ich złamanie, bo jednak
    > są one łamane.

    No wlasnie - ktos wie jak to wyglada ?

    Mniej wiecej wiem ile zajmuje rozgryzienie programu, i to jest zadanie
    na dlugie miesiace.
    I oni tak siedza te miesiace, a potem jeszcze robia badania na
    hamowniach zeby lepsza zawartosc wymyslic ?
    Niektorzy byc moze, reszta chyba wsadza gotowego chipa i nie ma
    pojecia z czym.
    A bardziej podejrzewam ze nastapil jakis wyciek z fabryki ECU,
    mniej lub bardziej oficjalny.

    J.