  • Data: 2009-09-10 12:05:35
    Temat: Re: sprzedam NT700VA Deauville
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "scibor1" <s...@e...pl> wrote in message
    news:77eb7c10-d9a5-4aa6-9df8-229c44a7729b@g31g2000yq
    c.googlegroups.com...
    On 17 Sie, 19:40, "pawel" <p...@o...eu> wrote:
    > to zadzwoń dowiesz się
    > wszystkiego nawet tego dlaczego numer jest zamazany ale lepiej snuc
    > podejrzenia i wypisywać głupoty echh....szkoda słów...
    > pawel

    moze wez oficjalnie napisz dlaczego zamazales numer - mnie tez to
    zawsze intrygowalo, dlaczego ludzie z takim uporem maskuja tablice
    rejestracyjne
    jak wyjasnisz to moze skonczy sie snucie podejrzen i wypisywanie
    glupot...

    ****

    Chocby dlatego by cwany posiadacz identycznego/podobnego moto nie usilowal
    tankowac gratis lub testowac predkosc maksymalnej swej kozy pod czujnym
    okiem fotoradaru robiacego foty od tylu. Wydrukowac sobie imitacje tablic
    przeciez zaden problem.
    Moze tez byc kwestia wzrastania agresji na widok zdjec tych, bardzo
    dynamicznych w swojej klasie, pojazdow - ktos nie chce sie imiennie kojarzyc
    zle ;)

    weFAQ&v=qvj