  • Data: 2010-03-02 09:28:45
    Temat: Re: sprzedalem samochod...
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PSYLO" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmgnr1$h6u$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Benzyny tym bardziej, do 20 tysięcy to tylko matiz i seicento.
    >
    > --
    > PSYLO

    tak nawiasem mowiac nie wiem co to Rene Clio 1.5 dci i w dodatku w dizlu...
    ale sie nie czepiam. Napisalem wyraznie do ok 20tys zl... wiec nie stawiam
    na samochody 5 letnie, a starsze... Jak juz to za ok 23 tys bym mial cos
    takiego
    http://otomoto.pl/renault-clio-1-5-dci-klima-igla-ok
    azja-C11500212.html
    oczywiscie trzeba na to ogloszenie wziasc duzy margines.. ale bez przesady
    ze za 20tys dostane tylko "Rene Clio 1.5 dci". Moze ty kolego przejrzyj na
    oczka :)