    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprawiedliwie?
    Date: Wed, 12 May 2010 23:11:58 +0200

    "Dysiek" hscec1$e2r$...@i...gazeta.pl

    > Jezeli juz to OC na osobe a nie na pojazd (jak mam dwa auta to czemu mam placic dwa
    razy - dwoma naraz nie pojade)

    Przesiadasz się z jednego na drugi -- gubisz się... Ja przystosowuję
    się do innego samochodu w kilka sekund... I mam dwa... I jeden nie
    jeździ prawie wcale... Jestem więc za tym, aby OC zależało od km
    i od liczby spowodowanych szkód oraz od liczby zebranych punktów
    i sumy wystawionych mandatów.

    Ostatnio chyba jestem ignorowany przez innych. Najpierw jeden mnie
    najeżdżą mając na liczniku prawie zero, później kilku innych czyni
    niemal podobnie (tamtemu nijak nie mogłem uciec, innym uciekam)
    a dziś jeden jechał mi na ogonie tak długo, aż zwolniłem do kilku
    km na godzinę -- zacząłem od około 120 km/h tam, gdzie można jechać
    90 km/h...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'