  • 1. Data: 2004-08-31 22:15:07
    Temat: sprawdzenie uploadu - szukam kogos w tpnecie
    Od: "Yaro" <bez_adresu_priva_tnego@bo_sie_spamuje.invalid>

    Witam,

    chcialbym sprawdzic upload od siebie (Pol-34 w Poznaniu)
    do Tpnetu. Najprostsza i najpewniejsza metoda, jaka przychodzi
    mi do glowy to "wrzucenie" czegos na server ftp stojący w tepsie
    i obserwowanie prędkości transferu na bieżąco. Czy znacie
    jakiś serwer, który pozwoli na taką operację?

    Pozdrawiam
    Jarek Kaczmarczyk

  • 2. Data: 2004-09-01 05:11:03
    Temat: Re: sprawdzenie uploadu - szukam kogos w tpnecie
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Czy znacie
    > jakiś serwer, który pozwoli na taką operację?
    ftp.tpnet.pl?

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 3. Data: 2004-09-02 09:52:29
    Od: "Yaro" <b...@d...invalid>

    > ftp.tpnet.pl?

    Szukalem, ale nie znalazlem tam katalogu, w ktory mozna
    cos wrzucic.

    Jarek

  • 4. Data: 2004-09-02 09:54:28
    Od: s...@z...org (robert j. wozny)

    Quoting "Yaro" <b...@d...invalid>:

    > Szukalem, ale nie znalazlem tam katalogu, w ktory mozna
    > cos wrzucic.

    ale mozesz cos sciagnac? 8-]

    --
    robert j. wozny
    ... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,

  • 5. Data: 2004-09-02 10:00:20
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    robert j. wozny <s...@z...org> wrote:

    > ale mozesz cos sciagnac? 8-]

    ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 6. Data: 2004-09-02 10:23:28
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Yaro <bez_adresu_priva_tnego@bo_sie_spamuje.invalid> wrote:
> [...]

    > i obserwowanie prędkości transferu na bieżąco. Czy znacie
    > jakiś serwer, który pozwoli na taką operację?

    Po 17:00 maila na priva poproszę. Coś wykombinujemy ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 7. Data: 2004-09-02 19:32:20
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Po 17:00 maila na priva poproszę. Coś wykombinujemy ;-)

    Dajcie pliss znać, co Wam z testów wyszło.

    --
    TOM TS635-RIPE LAN/MAN Administrator