  • 11. Data: 2011-10-20 19:07:27
    Temat: Re: spowolnienie...
    Od: <n...@w...pl>

    hehe, tak przemnożyć przez 4 dla całej rodziny, to wyjdzie drożej od tego
    odrzutowego odkurzacza ;-) no i o sąsiadach muszę pamiętać ;-)

    Każdy pomysł jednak jest dobry, więc dzięki za odpowiedź.

    Pozdrawiam. R.

  • 12. Data: 2011-10-20 19:08:59
    Od: <n...@w...pl>

    dokładnie na alledrogo, przynajmniej z tego co piszą, mają obciążenie do
    3kW, więc spróbuję sposobu Roberta.

    dzięki. pozdrawiam. r.

  • 13. Data: 2011-10-20 19:11:38
    Od: <n...@w...pl>

    Na koniec pragnę podziękować wszystkim za odpowiedzi, pomysły (często
    oryginalne) i pomoc.

    Skorzystam z podpowiedzi kolegi Roberta montując regulator obrotów, więc
    szukam na alledrogo. Jak zamontuję, a odkurzacz nie odleci, nie wybuchnie,
    ja wyjdę bez szfanku ;-) to nie omieszkam podzielić się doświadczeniem.

    Dzięki jeszcze raz wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdrawiam serdecznie. R.

  • 14. Data: 2011-10-20 21:30:16
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 21/10/2011 5:11 AM, n...@w...pl wrote:
> [...]
    > ja wyjdę bez szfanku ;-) to nie omieszkam podzielić się doświadczeniem.
    >
    > Dzięki jeszcze raz wszystkim za odpowiedzi.

    Jak wybuchnie lub odleci to tez sie podziel, najlepiej z fotkami.
    Tomek