  • 11. Data: 2011-03-18 12:48:32
    Temat: Re: spmam kredyt na moto
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "TaDzik" <t...@B...pl> napisał w wiadomości
    news:4d83539a$0$2489$65785112@news.neostrada.pl...
    > albo można się zaczaić przy bankomacie i ....
    > kask mu zaje....ać :)
    > tzn. zabezpieczyć jak go już zostawi :]

    nie mów ze to ten sam ciołek :-)

    b.

  • 12. Data: 2011-03-18 12:58:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-03-18 13:46:49 +0100, Budyń <b...@g...pl> said:

    > Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > odpowiedzi
    > jednorazowym
    > tagu.
    >
    > gdyby był jednorazowy to bysmy sie nie czepiali. Tutaj juz spamował
    > kilka razy -a i na innych grupach które czytem też.

    Ale mówisz o woohoo (pod którego postem odpisałeś), czy Wieslawie? Ten
    drugi w ciągu ostatnich 2 lat napisał tu może z 7 razy, a ten spam o
    stronie z porównaniem kredytów widzę po raz drugi.

    de Fresz

  • 13. Data: 2011-03-18 13:04:15
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 18-03-2011 13:48, Budyń pisze:
    > nie mów ze to ten sam ciołek :-)

    tak z obserwacji i po przeprowadzonym osobiście prywatnym śledztwie i
    inwigilacji stwierdzam ze stanowczym przekonaniem, że to RACZEJ on ;)
    Plącze się tak tu i ówdzie i szuka łatwego zarobku, pewnie na nowy kask ;)
    a najgorsze w tym wszystkim, że on mieszka niedaleko mnie (ok.30km) :/
    Sądzicie, że mam się tym przejmować? czy może zorganizować mu tu to o
    czym Arni pisał? ;)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 14. Data: 2011-03-18 13:05:08
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Jarek Pudelko pisze:

    > OVH nic do tego - chyba, ze spamuje z wykorzystaniem ich serwerow.
    >
    > Niby jakie kroki oni maja podjac w stosunku do spamera? Napisac mu
    > maila, ze w wysylanej przez niego (za posrednictwem innych niz OVH
    > serwerow) korespondencji nie moze uzywac adresu swojej strony www, ktora
    > jest u nich umieszczona?

    kiedys byla taka zasada, ze reklamowanie komercyjnych stron na newsach
    jest zabronione. Szczegolnie jesli uzytkownicy sie na to nie godzą.
    No ale poprzec casus scigacza wiemy jak to bywa ;)
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2011-03-18 13:22:08
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Ale mówisz o woohoo (pod którego postem odpisałeś), czy Wieslawie? Ten

    z woho nie dyskutuje, nie ten poziom inteligencji. Piszę oczywiscie o wiesławie.

    b.

  • 16. Data: 2011-03-18 13:43:09
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 13:48:32 +0100, Budyń napisał(a):

    > nie mów ze to ten sam ciołek :-)

    Mnie ostatnio właśnie koledzy z grupy uświadomili, że to ten sam
    jegomość. Także odpuściłem zupełnie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 17. Data: 2011-03-18 14:13:34
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-18 14:22, Budyń pisze:
    > z woho nie dyskutuje, nie ten poziom inteligencji. Piszę oczywiscie o wiesławie.

    Ale czy to przypadkiem nie ja, nie mam problemów z obsługą czytnika news?

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 18. Data: 2011-03-18 15:24:23
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

    > Ale czy to przypadkiem nie ja, nie mam problemów z obsługą czytnika news?

    weź pod uwagę ze czytniki newsów stają sie mniej popularne - królują różne gogole,
    onety i scigacze ze swoimi bramkami. A problem jest nie w tym żebym ja nie widział
    jego postów tylko zeby on ich nie pisał.

    b.

  • 19. Data: 2011-03-18 16:06:33
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-18 16:24, Budyń pisze:
    > weź pod uwagę ze czytniki newsów stają sie mniej popularne - królują różne gogole,
    onety i scigacze ze swoimi bramkami. A problem jest nie w tym żebym ja nie widział
    jego postów tylko zeby on ich nie pisał.

    Chodziło mi o to, że zamiast pod jego postem, napisałeś pod moim i
    wyglądało tak, jak by ci chodziło o mnie.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 20. Data: 2011-03-19 10:56:07
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Mnie ostatnio właśnie koledzy z grupy uświadomili, że to ten sam
    > jegomość. Także odpuściłem zupełnie ;)

    Ja też chętnie poznam tożsamość gnidy...
    WOJO