  • Data: 2011-03-19 12:14:20
    Temat: Re: spmam kredyt na moto
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hmm

    Widzac to czym jezdzisz z gory zabezpieczylbym sobie gotowke na mechanikow
    i czesci :)

    A wpierdalac to mozesz sobie sam. Ta grupa nalezy tak samo do mnie jak i do
    ciebie.

    Generanie daczergo nikt nie opatrzy na to inaczej, ze przdstawiam na swojej
    stroenie
    warosciwe informacja i ze zejeoby to okolo 3 godzin komus zeby porownac
    sobie oferty
    bankow. Jednak Was to juz nie imteresuje. Wszytko klasywfikowae jest jako
    spam
    a juz Wasze niejednokrotnie wulgarne i bezsensowe odpowiedzi samem nie sa,
    chodziac
    uwazam, ze duzo bardziej kwailifikuja sie one pod "dzialania na szkode
    uzytkowikow siesci"

    Co sie tyczy namierzenia mnie to jak sie upre to nikt mnie nie namierzy. Sa
    proste techniki
    maskowania ( transparent proxy) ktore wymagaja juz znacznie wieskszego
    zaangazowania zeby "odmaskokwac".
    A w to juz nikt nie bedzie sie bawil.

    Odkad pamietam poziom dyskusji byl na tej grupie marny, czego na przyglad
    nie ma w klubie porsche.
    Na szczescie albo i nie grypy dyskusyjne wymieraja na rzecz forow i serwisow
    spolecznosciowch.
    Tam juz miesiem nie rzucusz bo dostaniesz bana. No ale takie grupy jak ta
    tez sa potrzebne bo buractwo
    tez musi miec ujscie swoich emocji...

    Robi sie tutaj panowie pusciej i bardziej chamsko.

    Widze ze jest po piec postow dziennie. A wiec konec jest bliski.
    Gdzie wy sobie pozniej zalozycie to towrzystwo wzajemniej adoracji??

    Wieslaw