-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: de Fresz <d...@N...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: spinka do lancucha czy koniecznie zakuwać?
Date: Tue, 21 Apr 2009 23:06:25 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <gslcgh$g6r$1@inews.gazeta.pl>
References: <gsk6jo$qni$1@inews.gazeta.pl> <gsk6uc$kbf$1@pippin.nask.net.pl>
<gskqa3$6tu$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host-150.skynet.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1240347986 16603 194.153.119.150 (21 Apr 2009 21:06:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Apr 2009 21:06:26 +0000 (UTC)
X-User: defresz
User-Agent: Unison/1.8
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:594672
[ ukryj nagłówki ]On 2009-04-21 17:55:51 +0200, "greg" <g...@f...com> said:
> No tyle, ze po cos te spinki robią, ktoś na tym jezdzi, znaczy, i jest
> ok, stad pytanie czy u mnie bedzie nie ok.
Gdzieś kiedyś spotkałem się z teorią, że zapinki są przystosowane do
mocy pokroju ~50-60 KM. Żródła nie pamiętam, ale u mnie w ciut
mocniejszej Sevence zapinka dawała radę przez ponad 25 kkm i do samego
końca nic jej nie było. Inną sprawą jest to, że moc to nie wszystko,
single czy faułki mają skłonności do mocniejszego szarpania łańcuchem.
No i jeśli producent pisze w manaulu że powinien być zakuty, to czemu
by takiego nie założyć - owszem, pewne zapisy są głównie "na wszelki
wypadek", ale po co ryzykować?
BTW - zerwany łańcuch w trasie czy terenie, to naprawdę przejebana
sprawa. Wiem, bo sprawdzałem.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.09 09:15 Piotr Rezmer
- 22.04.09 10:44 n...@s...com
- 22.04.09 11:57 a...@g...com
- 22.04.09 17:21 Jacot
- 22.04.09 17:32 Jacot
- 23.04.09 06:18 n...@s...com
- 23.04.09 06:49 OGONek~
- 23.04.09 07:29 Kamil Nowak 'Amil
- 24.04.09 13:26 greg
- 24.04.09 13:46 Tytus z Fabryki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-04 Czy policjantów należy ROZBROIĆ?
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=