  • 21. Data: 2016-06-20 10:43:35
    Temat: Re: spełnij marzenie z dzieciństwa [ot]
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 09:35:49 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości

    > sponsor taki chetny to straty paru tysiecy $ ?

    A bo ja wiem czy chętny?
    W filmiku ten fin mówił że dostał. Nie wnikałem czy dostał po dobroci czy dał łapówke
    aby dostać ;)

    > Ale ile konkretniej - starczy na diament ?

    Dave z eevblog sie utrzymuje z tego.
    Paru innych ludków też.
    Konkretnych kwot nie widziałem. Ale Dejwowi wierzę jak mówi że sie utrzymuje.
    Choć on pewnie nie tylko z jutuba kase ma.

  • 22. Data: 2016-06-20 11:00:29
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2016-06-20 o 09:35, J.F. pisze:

    > sponsor taki chetny to straty paru tysiecy $ ?

    Pewnie nie tyle mają w budżecie na reklamę...

  • 23. Data: 2016-06-20 11:14:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > sponsor taki chetny to straty paru tysiecy $ ?

    > Ale ile konkretniej - starczy na diament ?

    Ile może kosztować wyrenderowanie takiego filmu z diamentem pękającym
    pod prasą? Ta dziedzina jest dzisiaj mocno zaawansowana, więc ceny
    powinny być przystępne.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2016-06-20 13:59:16
    Od: ajt <a...@a...com.pl>

    > Ale ile konkretniej - starczy na diament ?

    Kiedyś się temu bliżej przyglądałem.
    Zależy od tematyki reklam, długości filmiku itd, ale tak średnio to za
    wielką wodą wychodzi coś koło 1$ za 1000 wyświetleń. U nas w kraju za to
    około złotówki :)
    Andrzej
    www.radom.city

  • 25. Data: 2016-06-20 15:06:49
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-06-20 09:41, J.F. wrote:
    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    > Mysle, ze wystarczy normalnie - mlotek i kowadlo.
    >
    > J.

    Pierwszy akapit:

    Włodek ;-)

  • 26. Data: 2016-06-20 15:14:10
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-06-20 10:43, s...@g...com wrote:
    (ciap)
    > Dave z eevblog sie utrzymuje z tego.
    > Paru innych ludków też.
    > Konkretnych kwot nie widziałem. Ale Dejwowi wierzę jak mówi że sie utrzymuje.
    > Choć on pewnie nie tylko z jutuba kase ma.

    Efekt synergii (wypromowana marka jako EEVblog), multimetry jakieś
    "wyprodukował", przystawke do pomiaru małych pradów...

    Włodek

  • 27. Data: 2016-06-20 15:16:42
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-06-19 12:16, tck wrote:
    (ciap)
    > monety przypomnialy mi jak w dziecinstwie ukladalem na szynach
    > aluminiowa zlotowke;)
    > po przejechaniu pociagu robil sie owal

    Pewien milicjant wrzucał do wody kwadratowe płyty chodnikowe
    i koła się robiły...

    Włodek ;-)

  • 28. Data: 2016-06-20 15:53:03
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-20 o 10:43, s...@g...com pisze:

    > Dave z eevblog sie utrzymuje z tego.
    > Paru innych ludków też.
    > Konkretnych kwot nie widziałem. Ale Dejwowi wierzę jak mówi że sie utrzymuje.

    No raczej mnóstwo razy mówił, że z samego youtube by się nie utrzymał.
    Ma kase z patreon, handlu miernikami, amazona, swoich projektów i pewnie
    100 innych źródeł.

  • 29. Data: 2016-06-22 20:34:02
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-20 o 09:19, PiteR pisze: