  • 1. Data: 2016-06-18 19:57:35
    Temat: spełnij marzenie z dzieciństwa [ot]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    teraz już możesz ;)

    https://youtu.be/69fr5bNiEfc
    https://youtu.be/NWySdXedUiY
    https://youtu.be/4N_z23u17JQ

    i na deser węgorz elektryczny vs. magnes neodymowy

    https://youtu.be/cst36x--Pa8?t=4m15s

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2016-06-18 22:38:41
    Temat: Re: spełnij marzenie z dzieciństwa [ot]
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > https://youtu.be/cst36x--Pa8?t=4m15s

    no granty się musiały posypać...

  • 3. Data: 2016-06-19 00:24:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    łeee... jakby tam podłożył paluszek (swój) to by był hardkor.
    Albo jakby położył warstwowo samsunga + iphone i zrobił remix.
    Ale tak, żeby działał !

  • 4. Data: 2016-06-19 01:07:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

    > łeee... jakby tam podłożył paluszek (swój) to by był hardkor.
    > Albo jakby położył warstwowo samsunga + iphone i zrobił remix.
    > Ale tak, żeby działał !

    Niejaka Jagienka nie takie rzeczy potrafiła!

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2016-06-19 10:12:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2016 19:57:35 +0200, PiteR napisał(a):
    > teraz już możesz ;)
    > https://youtu.be/69fr5bNiEfc

    Hm, a diament to nie powinien jakos tak:
    https://www.youtube.com/watch?v=fkPPkDwH9NA

    A swoja droga - az tyle sie zarabia na filmach w YT, ze mozna az duze
    diamenty poswiecac ?

    J.

  • 6. Data: 2016-06-19 11:43:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Hm, a diament to nie powinien jakos tak:
    > https://www.youtube.com/watch?v=fkPPkDwH9NA

    widać za pierwszym razem mieli miękki metal za podstawę.

    > A swoja droga - az tyle sie zarabia na filmach w YT, ze mozna az duze
    > diamenty poswiecac ?

    raczej nie są w plecy

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2016-06-19 12:04:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2016 11:43:22 +0200, PiteR napisał(a):

    > widać za pierwszym razem mieli miękki metal za podstawę.

    Jedna z metod pomiaru twardosci polega na wciskaniu diamentowego
    stozka. I ten diament nie peka.

    > raczej nie są w plecy

    Tysiace $, czy sztuczne diamenty jednak ?

    J.

  • 8. Data: 2016-06-19 12:15:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 19 Jun 2016 10:12:27 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A swoja droga - az tyle sie zarabia na filmach w YT, ze mozna az
    duze
    > diamenty poswiecac ?

    Rodzimi youtuberzy są już w stanie utrzymać się z wyświetleń
    sześciocyfrowych i mając tylko dziesiątki tys. subów. A ten filmik z
    prasą ma 8.5 mil wyśw. Zresztą wytrwać, że to reklama firmy
    diamentowej, która zasponsorowała kamień.
    Zresztą teraz modna forma reklamy "przez youtubera" (lisie piekło -
    napoje i kosmetyki, 20m2 Łukasza - ostatnio farby).

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-06-19 12:16:11
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > teraz już możesz ;)
    >

    > https://youtu.be/69fr5bNiEfc
    > https://youtu.be/NWySdXedUiY
    > https://youtu.be/4N_z23u17JQ
    >

    > i na deser węgorz elektryczny vs. magnes neodymowy
    >
    > https://youtu.be/cst36x--Pa8?t=4m15s

    monety przypomnialy mi jak w dziecinstwie ukladalem na szynach aluminiowa
    zlotowke;)
    po przejechaniu pociagu robil sie owal

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2016-06-19 14:40:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 19 Jun 2016 12:04:10 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Tysiace $, czy sztuczne diamenty jednak ?

    było na filmie, $4k.

    --
    Marek