  • Data: 2016-06-19 15:54:32
    Temat: Re: spełnij marzenie z dzieciństwa [ot]
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze tak:

    > Jedna z metod pomiaru twardosci polega na wciskaniu diamentowego
    > stozka. I ten diament nie peka.

    Tez się chętnie dowiem :) Nurtowało mnie to od dłuższego czasu czy
    diament naprawdę jest niezniszczalny.

    > Tysiace $, czy sztuczne diamenty jednak ?

    Zawsze się znajdzie ktoś kto pokusi się o prawdziwy diament. Dużo jest
    filmików gdzie zuch diament wygrywa? Przeciez można z nim robić bez
    strachu wszystko bo jest nie do zdarcia?

    Poczytaj sobie analizy rentowności. Jest ich wiele tak jak wiele osób
    wpadło błyskawicznie na pomysł yt będę z tego żył. Trochę czytałem
    pobieżnie i dużo zależy jak leży ale te 5 dolarów za 1000 wyswietleń to
    chyba nie problem. Inaczej Wardęga nie zwalałby telewizorów na ziemię
    tak chętnie.

    --
    Piter

    Let me see your war face.