  • Data: 2009-02-16 19:39:31
    Temat: Re: speedtest.net i moje spostrzezenia
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz też oczywiście przestawić firmę i zamiast świadczyć usługi
    operatorskie
    > poświęcać czas na udowadnianie, że nie jesteś wielbłądem. Nie byłbym
    jednak
    > taki pewien, że to cokolwiek da w przypadku gości którzy i tak wiedzą
    lepiej.
    > Sorry, ale jak klient zakłada, że speedtest prawdę mu powie a Ty go
    > okłamujesz, to możesz stanąć na rzęsach -- tracąc przy tym kupę czasu --
    > a i tak go nie przekonasz. Znacznie prościej i zdrowiej jest ustalić jasną
> [...]

    nie no OK, ale ja znalazlem rozwiazanie na takich. Wszystkie powyzsze
    informacje spisane w jakims niezaleznym miejscu.

    Klient czyta. Jak nie wierzy to ch.. mu w pupe. Ale moze przeczyta i da
    wiare. Dlatego bylo pytanie czy ktos juz moze zebral materialy w jakiejs
    zjadliwej dla laika formie w jakims miejscu ;)

    Icek