  • Data: 2016-12-14 00:22:56
    Temat: Re: spada prędkość internetu z routerem [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/13/2016 2:52 PM, Adam wrote:

    > Nie o to chodzi.
    >
    > Mała literka "m" to mili, duża litera "M" to mega.
    > Małe "b" to bit, duże "B" to bajt.
    >
    > Natomiast prędkości można wykazywać zarówno w bps jak i Bps. Ważne, aby
    > nie mylić.

    jakkolwiek prawdę mówisz, to na grupie dotyczącej sieci komputerowych, a
    tym bardziej w wątku dotyczącym transferów, zwracanie uwagi na M vs. m,
    tym bardziej, kiedy nie idzie za tym żadna merytoryczna treść prowadząca
    do rozwiązania problemu. dokładnie wiadomo o co chodzi. no chyba, że
    ktoś naprawę czytając mbps myśli o mili bitach, ale to już nie mój problem.
    btw. moja uwaga nie jest kierowana do ciebie. <rs>