  • 1. Data: 2012-08-22 17:23:55
    Temat: sony vaio
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    Witam,
    Czy ktoś z szanownych bywalców tej grupy mógłby mnie oświecić : jak zrobić
    dyski systemowe (takie z których da się zainstalować system) na nbooku Vaio?
    Jest na nim ukryta partycja z systemem

  • 2. Data: 2012-08-22 20:57:44
    Temat: Re: sony vaio
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 22/08/2012 16:23, RyAn wrote:
> [...]
    > Czy ktoś z szanownych bywalców tej grupy mógłby mnie oświecić : jak zrobić
    > dyski systemowe (takie z których da się zainstalować system) na nbooku

    Powinna być (Windows?) zainstalowana aplikacja do tworzenia 'dysków
    ratunkowych'. Jeżeli nie ma - to jedyną metodą jest utworzenie kopii
    partycji 'ratunkowej'.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-08-23 00:53:28
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 2012-08-22 20:57, DooMiniK pisze:

    > Powinna być (Windows?) zainstalowana aplikacja do tworzenia 'dysków
    > ratunkowych'. Jeżeli nie ma - to jedyną metodą jest utworzenie kopii
    > partycji 'ratunkowej'.

    Dziękuję bardzo. Poszukam.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-08-23 08:05:12
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 22/08/2012 23:53, RyAn wrote:

    > Dziękuję bardzo. Poszukam.

    Może coś takiego masz:
    http://www.kb.sony.com/selfservice/viewContent.do?ex
    ternalId=C1008008&sliceId=1&mdl=nul

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2012-08-23 10:17:20
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 2012-08-23 08:05, DooMiniK pisze:

    > Może coś takiego masz:
    > http://www.kb.sony.com/selfservice/viewContent.do?ex
    ternalId=C1008008&sliceId=1&mdl=nul

    Dziękuję bardzo jeszcze raz. Jak sprawdzę poinformuję.
    pozdrawiam
    RyAn

  • 6. Data: 2012-08-23 11:04:04
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "RyAn" <r...@k...pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

    No to wystarczy Ci F10 - dysków nie potrzebujesz do postawienia systemu od
    nowa.

  • 7. Data: 2012-08-23 12:44:09
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Andy Niwinski" <a...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > Jest na nim ukryta partycja z systemem
    >

    > No to wystarczy Ci F10 - dysków nie potrzebujesz do postawienia systemu od

    Dysk zdechnie i o ile jest tzw gwarancja to jeszcze nie ma problemu a jak
    gwarancji nie ma to co ?

    F10 bedzie sobie mozna wciskac dla sportu palca.

  • 8. Data: 2012-08-23 13:29:57
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "ggs" <ggs_@_konto.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > "Andy Niwinski" <a...@i...pl> wrote in message

    > Dysk zdechnie i o ile jest tzw gwarancja to jeszcze nie ma problemu a jak
    > gwarancji nie ma to co ?
    >
    > F10 bedzie sobie mozna wciskac dla sportu pa

    Chodziło mi tylko o aktualne postawienie Systemu od nowa. Dyski powinno się
    robić zaraz po pierwszym starcie Nbooka. Zresztą większość producentów
    instaluje aplikację, która o tym przypomina.

  • 9. Data: 2012-08-23 15:16:49
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 2012-08-23 11:04, Andy Niwinski pisze:

> [...]
    > Jest na nim ukryta partycja z systemem
    >

    > No to wystarczy Ci F10 - dysków nie potrzebujesz do postawienia systemu
    Dziękuję za info.
    Problem w tym,że muszę nbooka oddać do serwisu i boję się co mogą
    nawyprawiać:)
    Stąd potrzeba zabezpieczenia się.
    Jeszcze raz dziękuję.
    RyAn

  • 10. Data: 2012-08-23 17:08:38
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

> [...]
    > od nowa.
    Dziękuję za info.
    Problem w tym,że muszę nbooka oddać do serwisu i boję się co mogą

    To w takim razie, jeśli system jest na chodzie to zrób sobie jakimś Ghostem
    Image i po powrocie z servisu, nawet jak nie dostaniesz swojego dysku - w 15
    minut masz działający system w Twojej konfiguracji.