    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: soft pod Media Center
    Date: Tue, 4 May 2010 12:29:00 +0200

    news:4bdff0d1$1@news.home.net.pl...

    > żal. coś to dziwne by nad windą tak długo siedzieć

    Oprócz Windy tam jest jeszcze parę rzecyz które muszą ze sobą współgrać,
    instalacja systemu to tylko godzinka niecała.

    , poza tym nie wiesz
    > co to takiego obraz systemu?

    Teraz już wiem. ;-)
    Wcześniej z rozpędu zainstalowałem system na całej partycji (dwóch
    dokładnie), więc nie skorzystałem z funkcji płyty, która potrafi to robić,
    ale tylko na końcu dysku.

    Miałem to później pozmieniać, ale tak długo to przekładałem, że w końcu było
    za późno.

    > nic takiego nie pisałem, choć windows nie sprawia mi takich problemów
    > jak to przedstawiasz.

    Przecież ja nie piszę, że windows sprawia mi jakikolwiek problem.
    Za to takie poustawianie wszystkiego, żeby wszystko z odbiorem tv grało
    idealnie to już zupełnie inna szkoła jazdy.
    Soft mce jest chyba najbardziej czułym na jakąkolwiek bzdurę oprogramowaniem
    jaką dane mi było używać.

    > jedno co chciałem przekazać to to, że jest alternatywa na windy - jak sam
    > autor napisał - nie chce nabijać kabzy billowi.

    Może i jest, ale skoro zdecydowana większość ludzi która jest w stanie pomóc
    używa jednak softu dla windy, a i tak nie jest ich za dużo, to linuch jest w
    tym przypadku dużo bardziej ryzykowny.
    No chyba że to zlecisz komuś kto to stawiał i zrobi to za Ciebie, ale wtedy
    może się okazać że spełniające te funkcję Windows MCE będzie tańszy. ;-)

    > to po prostu nie wiesz o czym mówisz.
    >
    > też pracuje przy kompie i nie jestem adminem, wiem o czym mowa.

    W sensie - odbierałeś tv przez htpc?
    Bo zapewniam Cię, że to daleko inny stopień komplikacji, niż odpalenie divx.

    > nie jest taki straszny jak go malują.
    > jak ktoś ma ochotę się pobawić to na grupie linux dużo pomagają.

    Zakładając że są zdanie zdalnie zdiagnozować czemu coś nie działa, mimo że
    powinno, mają podobny sprzęt jak Ty itd

    > jak ktoś nie ma czasu i ochoty stawia na w7 - jak pisał jeden kolega
    > wyżej - chodzi płynnie.

    Dokładnie to samo czytałem o Win7 MCE.
    Może się kiedyś skuszę, ale tylko wtedy gdy MCE będzie umiał sam z siebie
    korzystać z kodowanej tv.