  • 1. Data: 2011-12-02 20:00:02
    Temat: sn
    Od: "!MWLM" <s...@e...om>

    news.atman.pl
    news.aioe.org
    news.taks.gda.pl
    news.icm.edu.pl
    news.neostrada.pl
    news.gazeta.pl

    który z w/w jeszcze działa, jak do niedawna news.onet.pl?

  • 2. Data: 2011-12-02 20:07:06
    Temat: Re: sn
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 2 Dec 2011 21:00:02 +0100, !MWLM napisał(a):

    > news.atman.pl
    > news.aioe.org
    > news.taks.gda.pl
    > news.icm.edu.pl
    > news.neostrada.pl
    > news.gazeta.pl
    >
    > który z w/w jeszcze działa, jak do niedawna news.onet.pl?

    Ile grup jeszcze tym zaspamowałeś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-12-02 20:23:17
    Od: "!MWLM" <s...@e...om>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]

    > news.neostrada.pl
    > news.gazeta.pl
    >
    > który z w/w jeszcze działa, jak do niedawna news.onet.pl?

    wszystkie jakie mnie interesują
    żaden z w/w nie działa mi w czytniku dla wszystkich subskrybowanych grup

  • 4. Data: 2011-12-02 20:27:52
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 2 grudnia 21:00, !MWLM pisze:
    > news.atman.pl
    > news.aioe.org
    > news.taks.gda.pl
    > news.icm.edu.pl
    > news.neostrada.pl
    > news.gazeta.pl
    >

    > który z w/w jeszcze działa, jak do niedawna news.onet.pl?

    Ja lecę bez problemu na interneta.pl, jeżeli to Cię w jakiś sposób coś
    tam poratuje. A lecę na niej z uwagi na Netię :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 5. Data: 2011-12-02 20:28:21
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 2 Dec 2011 21:23:17 +0100, !MWLM napisał(a):

    > Ile grup jeszcze tym zaspamowałeś?
    >
    > wszystkie jakie mnie interesują
    > żaden z w/w nie działa mi w czytniku dla wszystkich subskrybowanych grup

    Najwidoczniej masz poważne problemy z łącznikiem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 6. Data: 2011-12-02 21:00:36
    Od: "!MWLM" <s...@e...om>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    .
    Najwidoczniej masz poważne problemy z łącznikiem.
    ========
    Dzięki za troskę. Też Cię kocham.
    Wiele serwerów news wysiadło. Wielu ma takie problemy. Wszystkie wyłączą?

  • 7. Data: 2011-12-02 21:10:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 2 Dec 2011 22:00:36 +0100, !MWLM napisał(a):

    > Dzięki za troskę. Też Cię kocham.
    > Wiele serwerów news wysiadło. Wielu ma takie problemy. Wszystkie wyłączą?

    Biorąc pod uwagę jakość tego co się statystycznie produkuje w usenecie -
    wcale nie jest dziwne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 8. Data: 2011-12-02 21:19:27
    Od: "!MWLM" <s...@e...om>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    .
    Biorąc pod uwagę jakość tego co się statystycznie produkuje w usenecie -
    wcale nie jest dziwne.
    ========
    przyczyny nie znam, ale nie spodziewam się związku z jakością treści.
    jak nie wiadomo o co chodzi....
    za jakiś czas się dowiemy...

  • 9. Data: 2011-12-02 21:21:05
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 2 grudnia 22:10, Waldek Godel pisze:

    > Biorąc pod uwagę jakość tego co się statystycznie produkuje w usenecie -
    > wcale nie jest dziwne.

    Dobrze, że stoisz na straży moralności, etyki i porządku. Czuję się
    bezpieczny ;)

  • 10. Data: 2011-12-02 21:24:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Dec 2011 22:21:05 +0100, Piotr M napisał(a):

    > Dobrze, że stoisz na straży moralności, etyki i porządku. Czuję się
    > bezpieczny ;)

    szkoda, że z porządku i bezpieczeńswa jedyne co rozumiesz, to że czujesz
    się zupełnie bezpiecznie prowadząc dyskusje zupełnie nie związaną z
    tematyką grupy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński