  • 1. Data: 2010-04-24 11:57:05
    Temat: sms-ów nie ma, a licznik mówi,że są
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    nokia e50;
    jak poradzic sobie z takim "zjawiskiem":
    sms-y potwierdzające wykonaną rozmowę (informują o koszcie rozmowy), czyli
    są z orange, znikają po kliknieciu w nie, nie zapisują się w telefonie [tak
    bylo zawsze i to jasne], za to zwiekszaja liczbe licznika w "odebranych".
    Czyli sms-ów nie ma, licznik pokazuje > 0.
    Zeby bylo jasne: nie mam zapisanych żadnych, ani sms-ów wyslanych,ani
    odebranych,ani roboczych, nic, pusto.
    Resety tel nie pomagają.
    To zliczanie dotyczy tylko smsów potwierdzajacych odbyta rozmowe, czyli
    przychodzaących z nr-u orange 111.

    Jakies sugestie zaradcze, jak wyzerowac licznik?

    ps.
    o ile dobrze kojarze - a wlasnie tak bylo przed chwilą - to dzieje sie tak
    wowczas, gdy taki sms wpada i dokladnie w tym momencie zawiesza sie telefon.
    po resecie oczko wiecej w liczniku, a sms-a niet.

  • 2. Data: 2010-04-24 13:14:53
    Temat: Re: sms-ów nie ma, a licznik mówi,że są
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 24-04-2010 o 14:57:05 1634Racine <1...@r...pl> napisał(a):

> [...]
    > [tak
    > bylo zawsze i to jasne], za to zwiekszaja liczbe licznika w "odebranych".

    Licznik je zlicza bo to są normalne smsy tyle że tzw "Flash SMS". Ale mogę
    się mylić. A o jakim liczniku mówisz, ja takiego chyba nie mam.. A
    dlaczego jest też to takie ważne, znaczy ten licznik.

    BTW
    Ty też możesz wysłać takiego Flash SMS (znikającego u odbiorcy) , jakiś
    drobny program to robił, nie pamiętam.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-24 14:47:27
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Piotr M in news:op.vbn663gx13q3bq@piotr-asus
    > Licznik je zlicza bo to są normalne smsy tyle że tzw "Flash SMS".

    tak, tak, to - to ja rozumiem. Nie z tym problem.

    > A o jakim liczniku mówisz, ja takiego chyba nie mam..

    mam po prostu w konfiguracji nokii e50 akurat tak skonfigurowane, że na
    wyswietlaczu mam maly panel boczny pionowy typu: kontakty, wiadomosci i
    takie tam rozne. Zeby nie wchodzic do ustawien. I w tym panelu, przy ikonce
    "wiadomosci" mam liczbe ODEBRANYCH smsów, ale tylko tych, ktorych NIE
    czytalem. Gdy wejde przez te ikone do "wiadomosci", przeczytam iles tam, to
    o tyle spada cyfra przy ikonie. Ergo: jesli wszystkie odebrane sms-y mam
    przeczytane, to cyfra=0. Przynajmniej taka powinna byc. Dla standardowych
    sms-ów to dziala. Przeczytane - liczba maleje o wlasciwe oczko. Dla tych
    flashowych - nie maleje, ale dodaje sie i tak trzyma. Napisalem, ze tak jest
    gdy w momencie odebrania flashowego sms-a z jakich powodow tel zawiesi sie.
    reset nie pomaga, nie pomaga tez przejscie na standardowy wyswietlacz,
    bowiem po ponownym ustawieniu paska bocznego ikon, znow jest liczba sms-ów >
    0.

    > A dlaczego jest też to takie ważne, znaczy ten licznik.

    Bo pokazuje użyteczną informację. W tym przypadku blędną. Proste.

    > BTW
    > Ty też możesz wysłać takiego Flash SMS (znikającego u odbiorcy) , jakiś
    > drobny program to robił, nie pamiętam.

    w sony j70 zdaje sie mozna bylo tak ustawic. W tej nokii nie widze w
    ustawieniach takiej mozliwosci.
    Ciekawe jaki to program umozliwia...

  • 4. Data: 2010-04-25 14:28:18
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > w sony j70 zdaje sie mozna bylo tak ustawic. W tej nokii nie widze w
    > ustawieniach takiej mozliwosci.
    > Ciekawe jaki to program umozliwia...

    Nie prościej po prostu wyłączyć te raporty?! Robi się to wysyłając SMS o
    treści "AKT" na 530, kosztuje 1 SMS. A stan konta możesz sprawdzać przez
    *124*#.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-04-25 15:35:23
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Grzexs in news:hr1jhv$90v$2@inews.gazeta.pl
    > Nie prościej po prostu wyłączyć te raporty?! Robi się to wysyłając SMS o
    > treści "AKT" na 530, kosztuje 1 SMS.

    Wylączenie czego mi proponujesz? smsów PO rozmowie podajacych stan konta?
    Jesli tak - to dobrze wiedziec, ze akt na 530 to robi dla POPa,bo u mnie nie
    ma abonamentu i myslalem, ze tylko abonamentowcy moga haltowac te sms-y
    odpowiednim sms-em.

    Ale problem w tym, ze ja chce miec te sms-y.

    > A stan konta możesz sprawdzać przez *124*#.

    Tak, wiem.

  • 6. Data: 2010-04-27 21:20:37
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > konta? Jesli tak - to dobrze wiedziec, ze akt na 530 to robi dla POPa,bo
    > u mnie nie ma abonamentu i myslalem, ze tylko abonamentowcy moga

    Właśnie tak. Ale miałem firmowy abo Orange i nie było żadnych sms-ów po
    rozmowie. Nie jest raczej w interesie operatora informowanie o tym. Było
    chyba jednak coś w tym stylu, ale płatne i wymagające specjalnego
    uruchomienia, zresztą nie pamiętam już.

    > Ale problem w tym, ze ja chce miec te sms-y.

    No cóż, różne są gusta. Mnie zawsze w POPie to wkurzało i stało jedną z
    ważniejszych przyczyn, dla których zrezygnowałem z Orange, zanim jeszcze
    wprowadzili możliwość zablokowania tego.

    No ale jak te sms-y chcesz, to czemu się dziwisz, że przychodzą i są
    zliczane?!

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2010-04-29 00:28:50
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Grzexs in news:hr7kf0$n9c$1@inews.gazeta.pl
    [.............]
    > No ale jak te sms-y chcesz, to czemu się dziwisz, że przychodzą i są
    > zliczane?!

    czyli nie czytales root posta.
    przychodzą. sa zliczane. ale ich fizycznie nie ma. Dokladniej: patrz "ps." w
    root poscie.

  • 8. Data: 2010-05-04 07:26:53
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > czyli nie czytales root posta.
    > przychodzą. sa zliczane. ale ich fizycznie nie ma. Dokladniej: patrz
    > "ps." w root poscie.

    A jak wygląda fizyczna postać sms-a? ;)
    --
    Grzexs