  • 1. Data: 2009-05-10 08:56:34
    Temat: sms do SS
    Od: "arek" <...@k...onet.pl>

    witam

    gdzie z Internetu mogę wysyłać sms do "sami swoi"

    dotychczas można było to zrobić z

    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/ (było moja bramka sms)

    ale po ostatnich aktualizacjach sms do "sami swoi" (i inne nie plus)

    zablokowano komunikat "Niepoprawnie określony odbiorca"

    --
    pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2009-05-10 09:14:23
    Temat: Re: sms do SS
    Od: chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    arek pisze:

    > zablokowano komunikat "Niepoprawnie określony odbiorca"

    Sam chciałbym wiedzieć. Obawiam się, że dotychczasowe darmowe bramki
    obsługujące tę sieć korzystały w rzeczywistości z bramki Plusa. Wypróbowałem
    kilka darmowych bramek, ale z żadnej sms nie doszedł, choć teoretycznie
    został wysłany poprawnie. Kiedyś kupiłem kartę z fajnym numerem w tej sieci,
    bo była to faktycznie korzystna oferta, ale widzę, że jest traktowana przez
    Polkomtel po macoszemu. Zero rozwoju, żadnych konkretnych promocji, a po
    ostatnich obniżkach u innych operatorów to jest to chyba najdroższa sieć w
    tej chwili.

    chairon

  • 3. Data: 2009-05-10 09:37:40
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > gdzie z Internetu mogę wysyłać sms do "sami swoi"

    Wyślij email z treścią, która ma być zawarta w sms-ie
    pod adres 4...@t...plusgsm.pl
    Email najlepiej w formacie tekstowym (nie html).

    Możesz jeszcze użyć
    http://www.bramka.votel.pl/
    http://www.bramka-sms.com.pl/
    lub innych, ale email-em wg mnie najpewniej.

    Bolek

  • 4. Data: 2009-05-10 21:06:51
    Od: "Ben" <i...@g...pl>

    Użytkownik "arek" <...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ale po ostatnich aktualizacjach sms do "sami swoi" (i inne nie plus)
    >
    > zablokowano komunikat "Niepoprawnie określony odbiorca"

    spróbuj tą bramke
    http://www1.plus.pl/bsm/?action=init

    albo
    http://www.text.plusgsm.pl/sms/