  • Data: 2018-05-30 09:42:34
    Temat: Re: śmierdzące jajo powraca
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 maja 2018 21:46:36 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > "Mozesz wyjsc wieczorem do sklepu po fajki i zaden kolorowy cie nie pobije"
    >
    > No. Jak pis nie rządził, to kolorowi bili cię pod sklepem. To przykre.
    > Mnie nie bili. Może dlatego, że ja na nich nie pluję pod sklepem.

    Się wtrące
    Właśnie dwa miesiące temu siostra mojej zony mieszkająca w małym mieście koło Lubecki
    zdecydowała się odesłać córkę do Polski bo tam zrobiło się zwyczajnie niebezpiecznie
    przez uchodźców
    wieczne zaczepianie, ataki itp.
    Jak tam byłem 3 lata temu to było to fajne spokojne miasteczko. W wakacje ubiegłego
    roku jak tam byłem to kolorowych mnóstwo i bezpiecznie wieczorami na ulicy się nawet
    ja nie czułem a co dopiero nastolatka.