  • 1. Data: 2010-02-27 06:22:50
    Temat: smartfon, ale w obudowie wytrzymalej jak w noki 5110
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Poszukuje smartfonu o nie wygorowanych parametrach (np e51), tak gdziez
    z roku 2008, ale w mocnej obudowie odpornej na zarysowania i bez lakieru
    (ktory odpryskuje) - obudowa powinna byc podobna do tej w noki 5110

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-02-27 11:14:52
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Motorola Milestone posiada obudowe wygladajaca na bardzo solidna.
    Niestety to droga nowosc na rynku. Android zapewnia za to multum
    bezplatnego oprogramowania.
    www.smart24.gazeta.pl/Smart24/1,93907,7220556,Motoro
    la_Milestone__Droid
    __w_Polsce___pierwsze_wrazenia.html

    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2010-02-27 12:57:57
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    http://www.gsmarena.com/motorola_mc55-2740.php

  • 4. Data: 2010-02-27 17:52:53
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    R.M. pisze:
> [...]
    > z roku 2008, ale w mocnej obudowie odpornej na zarysowania i bez lakieru
    > (ktory odpryskuje) - obudowa powinna byc podobna do tej w noki 5110

    tak nie do konca w temacie, bo ma lakier, troche inny target niz nokia
    e51, ale jestem pod mega wrazeniem wytrzymalosci HTC Touch Pro, wiele
    prostszych telefonow zakonczylo zywot w takich warunkach jak ten htc u
    mnie pracuje i juz nawet nie dziwi mnie teraz jak gdzies upadnie na
    twarde i nic, potoczy sie pod samochod etc.. ;-)