  • Data: 2011-08-07 20:37:15
    Temat: Re: [slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na plazy nocujesz ?

    nie:)
    -ale mam jeszcze 2 typy gdzie coś wczoraj mi błysło. na trasie śląsk ->
    morze
    -dziś jechałem na wioche to spotkałem się z ta vectrą
    -jak wracałem to na tej samej trasie wiedziałem radiowóz schowany za
    krzakami wiec jest szansa ze jakis rapid tam stał, ktorego nie widziałem.
    jechałem tam okolo 80 na 50...

    4mozliwości w 2 dni...
    masakra:-)

    uciu