eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleslalom szybki i tylny hamulecRe: slalom szybki i tylny hamulec
  • X-Received: by 10.182.104.138 with SMTP id ge10mr594obb.37.1405671608189; Fri, 18 Jul
    2014 01:20:08 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.104.138 with SMTP id ge10mr594obb.37.1405671608189; Fri, 18 Jul
    2014 01:20:08 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!h18no18950
    87igc.0!news-out.google.com!bp9ni944igb.0!nntp.google.com!h18no1895076igc.0!pos
    tnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Fri, 18 Jul 2014 01:20:07 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <53c8cf3f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.22;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.22
    References: <05c749f60c748f1969cb344b695cf1f4$1@grupy.scigacz.pl>
    <53c6d5bd$0$2163$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq6p5l$bs6$1@adenine.netfront.net>
    <53c8cf3f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: slalom szybki i tylny hamulec
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Fri, 18 Jul 2014 08:20:08 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:665973
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 09:39:42 UTC+2 użytkownik MarcinJM napisał:
    > Uzycie tylnego przy nieodpuszczonym gazie pozwala co najwyzej plynnie
    > balansowac nad/podsterownosia, to samo przy uzyciu przedniego hampla
    > jest bardziej zerojedynkowe (o wiele wieksza wydajnosc przedniego
    > hamulca), ale bardziej efektywne, agresywne.


    Nie tylko, czasem przydaje sie przy wolnej jezdzie (korki, trudniejszy teren)
    Mozna utrzymywac wyzsze obroty silnika - mniejsza szansa, ze zgasnie (+ moze jakis
    tam efekt zyroskopowy utryzymujacy pion?), a zeby sie za bardzo moto nie rozpedzal to
    operuje sie polsprzeglem + hamulcem (tylnym latwiej)

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: