  • 11. Data: 2016-01-27 20:32:59
    Temat: Re: ślady po poprzednim procesorze, jak znaleźć?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <b...@g...com> wrote in message
    news:d1351905-3a44-40cb-967a-501a6d913fbe@googlegrou
    ps.com...
    > Mam podejrzenie, że podczas naprawy laptopa. Został wymieniony procesor. Czy
    > jest jakaś możliwość sprawdzenia tego? Jakieś stare logi? A może jakieś nowe
    > dane tego procesora np. czas jego pracy, instalacji? Win7.

    zmiana cpu raczej skutkuje koniecznoscia ponownej aktywacji

    poogladaj tez liste odlaczonych urzadzen:
    http://www.thewindowsclub.com/manage-remove-devices-
    drivers-with-device-remover

    --
    http://db.org.pl/

  • 12. Data: 2016-01-27 22:15:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-27 o 20:32, m4rkiz pisze:

    > zmiana cpu raczej skutkuje koniecznoscia ponownej aktywacji

    Raczej NIE skutkuje. Jeszcze mi się nie zdażyło.

    > poogladaj tez liste odlaczonych urzadzen:
    > http://www.thewindowsclub.com/manage-remove-devices-
    drivers-with-device-remover

    O ciekawe narzędzie.
    Faktycznie u mnie widzi na liście co zostało odłączone, procesor stary
    widzi.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2016-01-27 23:35:37
    Od: b...@g...com

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 20:33:07 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > poogladaj tez liste odlaczonych urzadzen:
    > http://www.thewindowsclub.com/manage-remove-devices-
    drivers-with-device-remover

    Jak znaleźć tą listę?

  • 14. Data: 2016-01-29 14:42:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    b...@g...com wrote:

    drivers-with-device-remover

    > Jak znaleźć tą listę?

    http://www.majorgeeks.com/files/details/device_remov
    er_543c.html

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 15. Data: 2016-01-31 13:44:43
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 14:42:05 UTC+1 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > http://www.majorgeeks.com/files/details/device_remov
    er_543c.html

    OK. To wiem. Ale nie wiem jak w samym programie znaleźć tą "listę" w mnogości opcji.