  • Data: 2009-01-08 00:49:27
    Temat: Re: skuteczność blackholingu TP
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 7, 4:16 pm, Jacek Zapala <j...@i...pl> wrote:

    > Proszę bardzo:http://217.153.129.254/spam_5617_a.png

    Wziąłbyś ten wykres na PLNOGa, gdy będzie dyskusja o blackholingu -
    myślę, że przy okazji pare ciekawych rzeczy w tym temace wykluje ;-)
    I oczywiście kryptoreklama - to już za tydzień, więc kto nie zdążył
    się zapisać to last call ;-)

    Mam nadzieję, że nie zlinczują mnie za OT, ale ciekawy punkt widzenia,
    warto go kontynuuować na szerszym forum zebranym w jednym miejscu.

    --S.