  • Data: 2013-03-08 22:54:44
    Temat: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** h.w.d.p. pisze tak:

    > po dojsciu do krawedzi chodnika zatrzymal sie samochod na prawym
    > pasie, a za nim jeszcze ze 3. lewym oczywiscie zapierdalal
    > imbecyl.

    Znalazłem sposób na przepuszczanie pieszych.

    Kiedy jadę służbowym to firma mi płaci za zachowanie na drodze, więc
    ja, normalnie wzór cnót wszelakich staram się jeszcze bardziej budować
    pozytywny wizerunek firmy tymbardziej, że mam wielkie logo na boku.

    Zatrzymuję się często i w oddali żeby zapierdalacz miał kąt obserwacji
    i to on był tym złym co rozpycha pieszych. Żeby piesi go zdążyli
    zauważyć i on ich. Żeby nie zabrał mi człowieka przed szybą.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87