  • Data: 2016-04-07 19:24:43
    Temat: Re: skrzyżowanie.
    Od: "Ignacy" <k...@q...wa> szukaj wiadomości tego autora

    news:ne60bi$5a7$1@node1.news.atman.pl...

    > A definicja lierunku w fizyce jest jeszcze inna. Po to jest napisane w
    > PoRD, co to jest skrzyżowanie a co nim nie jest, żeby nie było
    > wątpliwości. I ta definicja obowiązuje, nawet jeśli słownikowa jest inna.
    > Słownikowa obowiązywałaby gdyby nie było ustawowej.

    Obowiązuje i jedno znaczenie, i drugie, czyli słownikowe, i z PoRD.
    Ja używam znaczenia słownikowego, bo jest ogólniejsze
    i wygodniejsze w omawianej sytuacji.

    > NIe - napisałeś wyraźnie, że nie da się zmienić kierunku jazdy poza
    > skrzyżowaniem. Owszem da się, a ty niepotrzebue bronisz przegranej tezy.
    >
    > Shrek

    Nie wiem co masz na myśli. "skrzyżowanie" to znaczy moje ? czy twoje ?
    Najpierw trzeba ustalić które znaczenie skrzyżowania używamy,
    czy wg słownika, czy wg PoRD ?