  • 71. Data: 2017-03-21 19:57:31
    Temat: Re: skrzynia biegów 6 biegowa
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > To samo mówili, jak zaczęły pokazywać się skrzynie 5-cio biegowe.

    A jak były 4-ro biegowe, to turbo było takie popularne?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 72. Data: 2017-03-21 20:03:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > czy posiadanie 6 biegów przez samochód ma jakieś wady?

    Tak, jeżeli to jest VW a Ty przesiadasz się do 5-cio biegowego forda ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 73. Data: 2017-03-21 20:26:07
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Mateusz Bogusz" wrote in message news:oarsp0$3gp$1@node1.news.atman.pl...

    > Tylko że często to właśnie nie jest prawdą. Tzn. ten 6 bieg. Często w
    > skrzyni z większą ilością biegów, są one po prostu krótsze więc 150km/h w
    > 5 biegowej i 6 biegowej da podobne obroty, a tylko się więcej namachasz.

    Mam Vectrę C przedliftową z silnikiem 2.2 147KM z pięciobiegową skrzynią i
    drugą poliftową z silnikiem 2.2 direct 154KM ze skrzynią sześciobiegową. Na
    najwyższym biegu jest ponad 500 obrótów różnicy przy tych samych
    prędkościach. Żeby było śmieszniej, to ta starsza _czasami_ bierze olej, i
    to wcale nie przy dużych prędkościach. Po drugie - ta nowsza jest
    głośniejsza.

    --
    Axel

  • 74. Data: 2017-03-22 18:35:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >skrzynią i drugą poliftową z silnikiem 2.2 direct 154KM ze skrzynią
    >sześciobiegową. Na najwyższym biegu jest ponad 500 obrótów różnicy

    Ale inne silniki. Moze tak wlasnie ma byc - z powodu silnika, a nie
    skrzyni.

    I czy silnik aby na pewno powinien olej zlopac przy wyzszych obrotach
    ... nie wydaje mi sie.

    J.

  • 75. Data: 2017-03-22 19:47:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jak były 4-ro biegowe, to turbo było takie popularne?

    Nie było popularne.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 76. Data: 2017-03-23 14:36:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Nie było popularne.

    VW 1.8T i 1.9TDI to jakie skrzynie mialy na poczatku ?
    Nie 4-biegowe?

    J.

  • 77. Data: 2017-03-23 19:16:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > VW 1.8T i 1.9TDI to jakie skrzynie mialy na poczatku ?
    > Nie 4-biegowe?

    Automaty się nie liczą :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 78. Data: 2017-03-23 19:19:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > I czy silnik aby na pewno powinien olej zlopac przy wyzszych obrotach
    > ... nie wydaje mi sie.

    A powinien przy niskich? Może po prostu albo bierze albo jeszcze nie,
    bez znaczenia jakie obroty.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 79. Data: 2017-03-23 19:34:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.03.2017 o 19:19, Mateusz Bogusz pisze:

    > A powinien przy niskich? Może po prostu albo bierze albo jeszcze nie,
    > bez znaczenia jakie obroty.

    Nie wiem, ale np Honda na vtecu bierze i tak ma być.

    Shrek

  • 80. Data: 2017-03-23 20:11:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie wiem, ale np Honda na vtecu bierze i tak ma być.

    Żaden producent w instrukcji obsługi jeszcze nie widziałem, żeby napisał
    że normą jest nie branie ani kropli.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz