  • 11. Data: 2010-03-24 12:52:04
    Temat: Re: skoda fabia kombi... warto?
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Pedro wrote:
    > Żdzichu a co się dziwisz?!Dysel to nie benzyna;]

    Takie pytanie padło na początku wątku.

    > Volvem też powozi twa
    > kierowniczka że możesz jej kopytko porównać do kopytka w 1.2i?

    Wtedy różnica jest jeszcze większa :-)

  • 12. Data: 2010-03-24 13:12:59
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hocpfd$tgr$1@news.onet.pl...

    > Ile? Jestes pewnien tego co napisales i mowisz o aucie z silnikiem
    > benzynowym i z buda kombi?

    Tak wskazuje ten hiper komputer pokladowy :) oczywiscie nie sprawdzane w
    korkach :) i oczywiscie do tego dodajemy z litr co by wykluczyc obliczenia
    komputerka..

    > Klekocze tak jak w VW tylko glosniej bo slabo wyciszone :-)

    Czyli kicha :( jakos mnie przeraza kle kle kle.. pod maska przez godzine
    jazdy.. a co jak dluzsza trasa bedzie :( Moze to kwestia przyzwyczajenia?
    Caly czas tylko benzyniakami jezdzilem.

  • 13. Data: 2010-03-24 14:13:23
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > jazdy.. a co jak dluzsza trasa bedzie :( Moze to kwestia przyzwyczajenia?

    Przy takich odleglosciach, 40km w jedna strone to ja bym obstawial
    1.9SDI, kolega ma w Polo kombi taki silnik i jezdzi neico dalej do pracy bo
    chyba ponad 50km w jedna strone to srednia ma 4.8l/100

    Ja jak jezdzilem moim polo 1.4D tez te 40km w jedna to mnie srednia wyszla
    4.9.

    No i zaleta SDI jest to ze mozna sobie rzepaku zatankowac na bliskiej.

    PZDr
    Adam

  • 14. Data: 2010-03-24 16:09:51
    Od: "Pedro" <d...@d...pl>

    > Tak wskazuje ten hiper komputer pokladowy :) oczywiscie nie sprawdzane w
    > korkach :) i oczywiscie do tego dodajemy z litr co by wykluczyc obliczenia
    > komputerka..

    Co się czepiasz Zenka chłop pisze ze z Malej Wsi jest i mało hamuje do tego
    jedzie jak dziad po siano i jest wynik piękny.

  • 15. Data: 2010-03-24 16:21:42
    Od: "Pedro" <d...@d...pl>

    > No i zaleta SDI jest to ze mozna sobie rzepaku zatankowac na bliskiej.

    Ile km zrobiłeś na BioEstrze?Czy spotały Cię jakie kolwiek bolączki przez to
    paliwo?

  • 16. Data: 2010-03-24 18:23:39
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-24 16:21, Pedro pisze:

    > Ile km zrobi?e? na BioEstrze?Czy spota?y Ci? jakie kolwiek bol?czki przez to
    > paliwo?

    Golfem 3 TDI 90KM zrobiłem jakieś 20.000km - latem praktycznie zawsze od
    wprowadzenia go na bliskiej tankuję. Jak jeszcze nie było na bliskiej
    potrafiłem jeździć na PolOil przy Trasie Toruńskiej (DC) żeby bio zalać.

    TDI 90KM sprawuje się dzielnie na estrze.

    Jedyna usterka w układzie paliwowym jaką musiałem w tym okresie zrobić
    to uszczelnienie głowiczki wysokiego ciśnienia, zaczeło spod niej kapać
    - czy od bio czy nie nie mam zielonego pojęcia.Akurat zaczeło kapać jak
    się zrobiło bio nieopłacalne i zacząłem lać ropę ;)

    Jak na ilość bio którą spaliłem to i tak wyszedłem na swoje - kpl
    uszczelek do pompy VP37 kosztował coś około 35zł + robocizna za pompę
    chyba 250zł zapłaciłem.

    Samochód jeździ na bio tak jak na zwykłej ropie, tylko zapach z tyłu za
    nim jest całkiem inny - mi bardziej odpowiada.

    Odpalanie - jak jest cieplej to nie ma różnicy, jak temp. podchodzi do
    zera to wyraźnie potrafi estrem na biało przykopcić (jest gęstszy), ale
    to też tylko przez chwilę.

    Pozdrawiam !!

  • 17. Data: 2010-03-24 18:40:07
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Gabriel'Varius' pisze:

    > Ile? Jestes pewnien tego co napisales i mowisz o aucie z silnikiem
    > benzynowym i z buda kombi?

    Koledze Fabia 1.2 w trasie (taka trasa, ze wiecej niz 90 sie nie jedzie,
    a czasami 60) pali 5/100. Tez mysle, ze 5-6 dla 1.4 w miescie to malo ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 18. Data: 2010-03-24 21:34:06
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Czyli kicha :( jakos mnie przeraza kle kle kle.. pod maska przez godzine
    > jazdy.. a co jak dluzsza trasa bedzie :( Moze to kwestia przyzwyczajenia?
    > Caly czas tylko benzyniakami jezdzilem.

    no to bierz benzynę, co się będziesz gównojadem wozić. Benzyna to benzyna,
    normalnie jeździ, normalne odgłosy wydaje, zima lato mróz nie mróz zapala.
    Nie masz przekonania do rudolfa to nie bierz....
    --
    Jackare

  • 19. Data: 2010-03-25 21:08:45
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pedro" <d...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Ile km zrobiłeś na BioEstrze?Czy spotały Cię jakie kolwiek bolączki przez
    > to paliwo?

    Na Bio zrobilem ok 30 tys.

    tu masz spalania
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/277311.html?cde
    tail=1

    Minus to to ze raz do roku trzeba wymienic przewody przelewowe pomiedzy
    wtryskiwaczami, koszt ok 20 zl.

    I tak jak Czarek napisal ze sa problemy przy minusowych temperaturach.

    PZDr
    Adam