  • Data: 2014-05-29 13:16:19
    Temat: Re: skladak dla gracza
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-29 12:41, zhbick wrote:

    > Delle często srebrzą ponad normę. Jak ważna głęboka czerń, to S-PVA.
    > Jeśli ma być kompromis, to IPS. Mi się jednak wydawało, że komputer z
    > monitorem ma służyć 10-latkowi do gier. Ale jeśli planuje on też
    > profesjonalną edycję foto w poważnych programach na potrzeby kolegów z
    > podwórka, to podaj jakim budżetem dysponujesz na ten monitor. Coś
    > zaproponujemy.

    Skoro bedzie przyzwoity komputer, to nie oznacza ze bedzie sluzyl
    wylacznie do gier. Dzieciak zaczyna interesowac sie tez architektura,
    wiec dobrze jakby ten monitor nie krzywil jednak wzroku podczas jakiejs
    nauki za jego pomoca. Stad mysle ze jednak IPS to optimum. Budzet?
    600-700.

    --

    memento lorem ipsum