  • Data: 2011-12-25 13:13:08
    Temat: Re: skalowanie obrazu do wyższej rozdzielczości (DVD)
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Testował to ktoś? Jakiej jakosci jest przeskalowany obraz plyty DVD do
    > jakości "HD"
    Z pewną dozą nieśmiałości skłonny jestem zaryzykować stwierdzenie że
    każdy kto oglądał DVD na fullhd tego próbował.
    > Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale to skalowanie ma na celu poprawe jakosci
    > np. DVD i uzyskanie namiastke HD , czy tak ? Jesli tak to jakiej jakosci
    > jest ten obraz po przeskalowaniu ? Jak to widac na duzych ekranach np. 55?
    Nie da się poprawić jakości DVD. DVD ma ok 700 punktów a full hd 1900?
    Każdy TV jakoś sobie to przeskaluje, i śmiem twierdzić, ma do tego
    doskonałe oprogramowanie. Dlaczego? bo na codzień robi to samo z
    sygnałem SD.
    Gdyby jakiś TV robił takie przeskalowanie źle, mógłbyś spróbować
    przeskalować taki film vdubem(da sie?), następnie zapisać do formatu
    zgodnego z full hd ( wow ta ilość danych) i odtworzyć na czymś co
    prześle to full hd do TV. Tylko po co?

    ToMasz