  • 1. Data: 2010-10-25 13:35:19
    Temat: skad rzeczoznawce do sporu z ubezpieczycielem
    Od: plessis <t...@o...pl>

    mam pytanko czy ktos z was moglby polecic na priva lub powiedziec skad
    mozna wziac w warszawie rzeczoznawce, ktory wie dla kogo pracuje (w tym
    sensie,ze nie okaze sie iz pracuje dla tego samego ubezpieczyciela i
    rzetelnie uwzgledni moj interes jako poszkodowanego). ubezpieczyciel
    sprawcy stwierdza szkode calkowita ale zaniza wartosc rynkowa i zawyza
    wartosc wraku. Z tego co przeszedlem sie po komisach to roznica w samej
    wartosci rynkowej a tym za ile chodza te autka to jakies 6 tys. wiec
    jest spora przestrzen do dyskusji z ubezpieczycielem ale bez
    rzeczoznawcy sie nie obejdzie. plz hlp

  • 2. Data: 2010-10-25 13:41:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "plessis" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko czy ktos z was moglby polecic na priva lub powiedziec skad
    > mozna wziac w warszawie rzeczoznawce, ktory wie dla kogo pracuje

    Ja szukałem na Dekra.pl

  • 3. Data: 2010-10-25 14:10:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-25, plessis <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wartosci rynkowej a tym za ile chodza te autka to jakies 6 tys. wiec
    > jest spora przestrzen do dyskusji z ubezpieczycielem ale bez

    Napisz do mnie na priva.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2010-10-25 20:05:15
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

> [...]
    > spora przestrzen do dyskusji z ubezpieczycielem ale bez rzeczoznawcy sie

    http://www.pzm.pl/Rzeczoznawstwo/Znajdz_rzeczoznawce

    Ja korzystałem z ich usług, jest ok.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek