  • 11. Data: 2010-09-14 13:21:11
    Temat: Re: skąd profesjonalny unikalny layout psd?
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Peter222 pisze:
    > Zależy czego szukam. Za taki na przykład;
    > http://www.templatemonster.com/website-templates/301
    67.html
    > dałbym 250$-300$ ale na pewno nie $2950 jak sobie życzą

    Napisz do mnie na priv, może coś z tego będzie, zależy jeszcze od
    szczegółowych wymagań.

    --
    kamil d

  • 12. Data: 2010-10-01 13:26:18
    Od: "Asfo" <a...@g...pl>

    Co właściwie robią Ci graficy, że uważasz ich za ciężkich we współpracy?
    Może sam ich czymś denerwujesz? ;-> Może marudny jesteś? ;-)
    Ciekawi mnie, jak to wygląda od strony zamawiającego projekt.

    Bo niektórzy zamawiający naprawdę przesadzają. ;-> Potrafi taki oglądać
    projekt w ciemnych okularach i narzekać na stłumione kolory. ;-P

    Ja czasem robię proste projekty za 500 zł + VAT, ale w cenę wliczona jest
    ograniczona ilość poprawek. Jak ktoś chce 15-tą wersję to proszę bardzo, ale
    za dopłatą - trudno, żebym siedziała przez dwa tygodnie nad projektem za taką
    niską cenę. Albo niech płaci za godzinę. Wtedy mogę i 50 wersji zrobić.