  • 1. Data: 2010-08-24 21:48:47
    Temat: skąd jest ten samochód
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    co to za rejestracja?
    niemiecka? bo szwecka to nie jest....

    http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/00/41/
    10/1200411022_1

    pozdr.,
    mirek

  • 2. Data: 2010-08-24 22:20:09
    Temat: Re: skąd jest ten samochód
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "mirek" <> napisał w wiadomości ...
    > co to za rejestracja?
    > niemiecka? bo szwecka to nie jest....

    chyba nie bardzo niemiecka
    wygląda na nie-unijną...

  • 3. Data: 2010-08-24 22:30:51
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > co to za rejestracja?
    > niemiecka? bo szwecka to nie jest....
    >
    > http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/00/41/
    10/1200411022_1

    Mi nie pasuje do niczego w Europie, nawet spoza UE.

    --
    Marcos
    marcos [AT] wyprawa . info

    http://www.wyprawa.info

  • 4. Data: 2010-08-25 01:13:55
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    mirek pisze:
    > co to za rejestracja?

    Może tu się znajdzie:
    http://www.worldlicenseplates.com/world/EU.html

    --
    kamil d

  • 5. Data: 2010-08-25 08:43:52
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > co to za rejestracja?
    > niemiecka? bo szwecka to nie jest....
    >
    > http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/00/41/
    10/1200411022_1

    coś mi się majaczy, że teraz tak wyglądają 'tablice wywozowe' z Holandii lub
    Belgii,

    brat

  • 6. Data: 2010-08-26 10:28:42
    Od: "danio" <d...@w...pl>

    99,9% Hohlandia :)

  • 7. Data: 2010-08-26 11:20:02
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    On 24 Sie, 21:48, "mirek" <a...@S...com> wrote:
    > co to za rejestracja?
    > niemiecka? bo szwecka to nie jest....
    >
    > http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/00/41/
    10/1200411022_1

    IMHO na 99% jest to samoróbka udająca tablicę niemiecką. Sugeruje to
    typowy układ: wyróżnik miasta (HU - Hanau), dwie litery i trzy cyfry.
    Typowe zjawisko, choć zwykle podrabiacze starają się troszkę bardziej
    - robią nawet niebieski pasek po lewej z wyróżnikiem "D" i gwiazdkami,
    ale i tak widać na pierwszy rzut oka, że to ściema. Najczęstszy
    przypadek to z kolei oryginalna tablica, lecz bez znaku
    legalizacyjnego.

    Aha, i żeby rozwiać wątpliwości przedpiśców: holenderskie tablice
    wywozowe (które swoją drogą można chyba legalnie zrobić sobie samemu)
    mają w sumie sześć znaków. W rzeczonym przypadku jest ich siedem.

    Pozdrawiam,
    Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTI

  • 8. Data: 2010-08-26 13:53:03
    Temat: Re: sk?d jest ten samochód
    Od: "mirek" <x...@Q...pl>

    >IMHO na 99% jest to samoróbka udająca tablicę niemiecką. Sugeruje to

    A nie jest to "stara" niemiecka tablica? ponoć to stara tablica nie unijna.

  • 9. Data: 2010-08-26 13:58:58
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > A nie jest to "stara" niemiecka tablica? ponoć to stara tablica nie
    > unijna.

    na nowym Sceniku?

    brat

  • 10. Data: 2010-08-26 16:49:06
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 26 Sie, 13:53, "mirek" <x...@Q...pl> wrote:

    > A nie jest to "stara" niemiecka tablica? ponoć to stara tablica nie unijna.

    Z ciekawosci przejrzalem na wiki i rzeczywiscie wyglada ona na stara
    niemiecka tablice.
    http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Plat
    e-KA-RR232.JPG
    Oczywiscie ma odklejone te ichnie kolorowe koleczka nad i pod kreska.