  • 1. Data: 2010-03-05 15:19:08
    Temat: simplus - swobodny numer a 36i6
    Od: Borkowski <b...@o...pl>

    Witam,

    czy w simplusie numery 36i6 są traktowane jak numery Plusa? Mam na myśli
    korzystanie z usług typu swobodny numer lub pakietów SMS wewnątrzsieciowych.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2010-03-05 17:23:11
    Temat: Re: simplus - swobodny numer a 36i6
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Borkowski napisał(a):

    > czy w simplusie numery 36i6 są traktowane jak numery Plusa? Mam na myśli
    > korzystanie z usług typu swobodny numer lub pakietów SMS wewnątrzsieciowych.

    Jasne, i Playa też ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-03-05 21:00:13
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Jasne, i Playa też ;)

    No play i plus a plus i 36,6 to jakby inna bajka.
    36,6, plus, simplus czy sami swoi to jedna sieć.
    Przem

  • 4. Data: 2010-03-05 21:15:14
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    Przemek pisze:

    > No play i plus a plus i 36,6 to jakby inna bajka.
    > 36,6, plus, simplus czy sami swoi to jedna sieć.

    Raczej jeden operator.

  • 5. Data: 2010-03-05 21:18:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 22:15:14 +0100, Arkadiusz Kaczmarek napisał(a):

    > Raczej jeden operator.

    to jest jedna sieć. Wszystkie te nazwy to tylko różne oferty oraz sztuczne
    rozdzielanie produktów w celu stworzenia pozorów, że to są operatorzy
    wirtualni, podobnie zresztą jak heyach w Erze.

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 6. Data: 2010-03-06 12:23:23
    Od: "Jingiel" <x...@x...pl>

    podobnie zresztą jak heyach w Erze.