  • 1. Data: 2009-12-11 20:50:08
    Temat: simlock w Nokii 6300
    Od: "nalpoen" <n...@p...com>

    Myślę nad zakupem tej słuchawki na Allegro. Te z blokadą są jednak
    tańsze...
    Czy łatwo w tym aparacie zdejmuje się simlocka? Można kodem czy tylko w
    punkcie GSM?

  • 2. Data: 2009-12-11 21:36:37
    Temat: Re: simlock w Nokii 6300
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "nalpoen" napisał:

    > Myślę nad zakupem tej słuchawki na Allegro.
    > Te z blokadą są jednak tańsze...

    To znaczy za ile masz zamiar ją nabyć i dlaczego używaną?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-12-12 16:25:51
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "nalpoen" <n...@p...com> napisał w

    > Czy łatwo w tym aparacie zdejmuje się simlocka?

    Mając odpowiedni sprzęt - bardzo łatwo

    > Można kodem czy tylko w punkcie GSM?

    Kodem zawsze było można, mając ten kod. Można też w punkcie GSM.

  • 4. Data: 2009-12-12 20:01:11
    Od: "nalpoen" <n...@p...com>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To znaczy za ile masz zamiar ją nabyć i dlaczego używaną?

    Ponieważ stać mnie tylko na używaną? bywają za 200zł i taką kwotę
    właśnie jestem w stanie przeznaczyć

  • 5. Data: 2009-12-12 20:01:47
    Od: "nalpoen" <n...@p...com>

    Użytkownik "Endi" <h...@C...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "nalpoen" <n...@p...com> napisał w

    > Mając odpowiedni sprzęt - bardzo łatwo

    > Kodem zawsze było można, mając ten kod. Można też w punkcie GSM.

    Lecz czy kalkulatory do niej są łatwo dostępne tak jak do starszych
    modeli?

  • 6. Data: 2009-12-13 09:32:51
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sat, 12 Dec 2009 21:01:47 +0100, "nalpoen" <n...@p...com> wrote:

    >Użytkownik "Endi" <h...@C...com> napisał w wiadomości

    >Lecz czy kalkulatory do niej są łatwo dostępne tak jak do starszych
    >modeli?

    nie ma kalkulatorów do tego modelu za free