  • 1. Data: 2013-11-02 19:20:37
    Temat: sim t-mobile
    Od: "marek dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mam dziwny efekt w tablecie samsung xe700ta1 windos 7,
    gdy mam wsadzona kartę sim play wszystko działa ok, jednak gdy wsadziłem
    kartę sim t-mobile, to wywala mi ciągle kartę wifi, karta znika całkiem a w
    managerze urządzeń jest komunikat, ze nie da się uruchomić urządzenia.
    reinstalacja sterowników nic nie pomogła.
    pomoglo wyjecie karty sim.

    czy ktoś ma jakiś pomysł ki diabeł?

    marek

  • 2. Data: 2013-11-02 19:32:24
    Temat: Re: sim t-mobile
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-02 19:20, marek dyjor pisze:
> [...]
    > znika całkiem a w managerze urządzeń jest komunikat, ze nie da się
    > uruchomić urządzenia. reinstalacja sterowników nic nie pomogła.

    Pewnie uszkodzona karta.